Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med at flere kjenner til FreeTranslation.com. Prøvde å oversette en Dream Theater-tekst fra engelsk til norsk. Resultatet ble noe...snodig:

 

Metropolis

 

Smileen av daggry Ankommet tidlig Kan Hun båret en presang fra hennes hjem natten feller en rift fortelle

henne av frykt Og av bedrøvelse og smerte Ville som Hun aldri outgrow

 

Død er først dansen, evig

 

Der er ikke noen mer frihet Det begge av De innskrenket til dette sinnet

 

Jeg fortalte at det er mirakel for hver dag at jeg prøver jeg fortalte at det er en ny kjærlighet at er født

for hver et at dør jeg fortalte der ikke er noen kalle på når jeg føler meg alene og redd jeg fortalte om De

drøm av den neste verdenen De finne Dem svømme som i en innsjø av brann

 

Som et barn, trodde jeg at jeg lever uten smerte uten bedrøvelse Da en mann som jeg finner det er all innhente

som med meg jeg sover ennå jeg er slik redd

 

Ett eller annet sted Er som en scene fra en hukommelse det en bildeverdi et tusen ord som Unnviker stirringer

fra ansikter før meg Det gjemmer borte og aldri hørt av igjen

 

Deceit er det andree uten slutt

 

Byens kaldt blod lærer oss overleve Akkurat beholder mitt hjerte i Deres øyne og som vi bli levende

 

Det ankommer for det tredje..

 

Før det forlater falt Før vi låser dørene det er den tredje og siste dansen som Denne varer for evig

metropolklokker og omtenksomt smiler Hun tatt De til Deres hjem

 

Det finner bare sted Når kampen mellom våre barn slutter Nå Mirakelet og Sleeper vet at det for det tredje er

kjærlighet

 

Kjærlighet er Dansen av Evighet

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Jau.... idag er det kanskje kino på meg og greier og imorgen skal eg treffe en gammel vennine som har ringt en del i det siste. :hmm: Var snakk om noe vorspiel og greier men liker som sagt ikke å treffe en haug med ukjente folk (som sikkert skal være på vorspielet)

 

Lurer på korfor eg har blitt slik som eg er idag egentlig. Før traff eg tilåmed jenter og sånt som eg chattet med litt på ba.no/snakk og ble stadig vekk kjent mye nye fjes men nå er det liksom..... liker det ikke. :roll: rare greier.

Lenke til kommentar

Kill Bill :love:

 

Drit at den er delt i to. DEN nedturen når det var 10 min igjen og oppdaget at jeg ikke fikk se slutten.

 

Går det en eneste datatime uten at jeg poster på forumet? I think not!

 

Digg med snø idag! Prøve om 2 timer, helg om 4! Løkkecup ikveld og film hele lørdag.

*hoppe på alle og humpe*

 

Hvis det er 2ITA du har er det vel ikke så mye annet å gjøre.. FrontPage og Access :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...