SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Det er ikke vitsi å diskutere musikk. Noen liker bare forskjellige greier og skrive typiske idiotiske meninger som det der. Nesten som om eg skulle skrive at all metal musikk bare er noe støyende el-gitar kaos uten melody og en fyr som klikker på trommene og folk med langt hår som knurer mens blodet spruter ut av kjeften osv.... blir bare meningsløst. Ingenting bra på tv idag vist. Endret 10. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Det er ikke vitsi å diskutere musikk. Noen liker bare forskjellige greier og skrive typiske idiotiske meninger som det der. Nesten som om eg skulle skrive at all metal musikk bare er noe støyende el-gitar kaos uten melody og en fyr som klikker på trommene og folk med langt hår som knurer mens blodet spruter ut av kjeften osv.... blir bare meningsløst. Ingenting bra på tv idag vist. er vel snart lateshow? tor_erik:blir nok ikke fullt så slitsomt om man varierer mye... om man blander mange forskjellige artister og stiler,så burde det vel gå greit. Endret 10. februar 2005 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Oi, faen! Jeg hadde glemt to donuts på toppen av CRT'en, de har ligget der siden i går, ganske stive og ekle nå, ja. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det er ikke vitsi å diskutere musikk. Noen liker bare forskjellige greier og skrive typiske idiotiske meninger som det der. Nesten som om eg skulle skrive at all metal musikk bare er noe støyende el-gitar kaos uten melody og en fyr som klikker på trommene og folk med langt hår som knurer mens blodet spruter ut av kjeften osv.... blir bare meningsløst. What he said. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Får vel varme opp en pose micropopp å slave litt foran TV'n. Ah klippings av hår i morgen, gleder meg Bare bra babes der! Skal farge hået signalgult (noot, tørr ikke hehe) Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 tor_erik:blir nok ikke fullt så slitsomt om man varierer mye... om man blander mange forskjellige artister og stiler,så burde det vel gå greit. What Mario said. Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nok en dag med sitting framfor pc'en. Gå og legge seg nå. Godnatt! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Yey, post 3784, det er defult porten til VT Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Yey, post 3784, det er defult porten til VT Det er jo helt utrolig?! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 World of Warcraft på gang i morgen! Hmm... Er det sånn at det er en månedlig avgift på det spillet? Ja, er det ikke 100kr i månden? Jo, det koster ca 100kr i mnd, men den første måneden er gratis. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 kom akkurat hjem fra "vinterfest" med hele skolen (ca 800 elever, tangen vgs kr.sand). var kos det, live musikk og et band som spilte masse 60-70 talls musikk . men så kom det noen oppblåste rappere, da stakk de fleste, inkludert meg. Er det bare meg eller er det å vise fingeren til folk veldig oppbrukt nå? rett og slett teit... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Da går man å legger seg.... EDit: God natt :] Endret 10. februar 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har mange gode denne karen link Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Kom igjenn da folkes Kjeder meg her jaja, får se på buffy da Endret 11. februar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 SWEET!!!1 To katter sloss rett utenfor vinduet. De har holdt på i en halvtime. Spy og drite, så jævlig det er å høre på... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 "Spy og drite"... Litt av et uttrykk Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Er trøtt og fant ikke på noe bedre i øyeblikket Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det måtte være noe slikt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Samfunnslære (nærmere bestemt grunnleggende norsk politikk) er litt kjedelig. Jeg har lest én gang igjennom stoffet, og det holder. I verste fall skriver jeg bare "Valgerd er søt" 1337 ganger før jeg leverer inn prøven. Noen her på forumet som er medlem i SATS her i Bergen? PM meg, jeg har noen spørsmål. Sånn, først litt skolepreik og så litt support, jeg har bidratt nok for ikveld. Good night, compadres! (Zyklon: jeg vet at det frister, men vennligst ikke drep kattene. Jeg vet du er glad i å slakte pusekatter) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har gått over til undevalper, de skviker mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg