Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Det er ikke vitsi å diskutere musikk. Noen liker bare forskjellige greier og skrive typiske idiotiske meninger som det der. Nesten som om eg skulle skrive at all metal musikk bare er noe støyende el-gitar kaos uten melody og en fyr som klikker på trommene og folk med langt hår som knurer mens blodet spruter ut av kjeften osv.... blir bare meningsløst.

 

Ingenting bra på tv idag vist. :hrm:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke vitsi å diskutere musikk. Noen liker bare forskjellige greier og skrive typiske idiotiske meninger som det der. Nesten som om eg skulle skrive at all metal musikk bare er noe støyende el-gitar kaos uten melody og en fyr som klikker på trommene og folk med langt hår som knurer mens blodet spruter ut av kjeften osv.... blir bare meningsløst.

 

Ingenting bra på tv idag vist.  :hrm:

er vel snart lateshow?

 

tor_erik:blir nok ikke fullt så slitsomt om man varierer mye... :hmm: om man blander mange forskjellige artister og stiler,så burde det vel gå greit.

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar
Det er ikke vitsi å diskutere musikk. Noen liker bare forskjellige greier og skrive typiske idiotiske meninger som det der. Nesten som om eg skulle skrive at all metal musikk bare er noe støyende el-gitar kaos uten melody og en fyr som klikker på trommene og folk med langt hår som knurer mens blodet spruter ut av kjeften osv.... blir bare meningsløst.

What he said.

Lenke til kommentar

kom akkurat hjem fra "vinterfest" med hele skolen (ca 800 elever, tangen vgs kr.sand). var kos det, live musikk og et band som spilte masse 60-70 talls musikk :D. men så kom det noen oppblåste rappere, da stakk de fleste, inkludert meg.

 

Er det bare meg eller er det å vise fingeren til folk veldig oppbrukt nå? rett og slett teit...

Lenke til kommentar

Samfunnslære (nærmere bestemt grunnleggende norsk politikk) er litt kjedelig. Jeg har lest én gang igjennom stoffet, og det holder. I verste fall skriver jeg bare "Valgerd er søt" 1337 ganger før jeg leverer inn prøven.

 

Noen her på forumet som er medlem i SATS her i Bergen? PM meg, jeg har noen spørsmål.

 

Sånn, først litt skolepreik og så litt support, jeg har bidratt nok for ikveld. Good night, compadres!

 

(Zyklon: jeg vet at det frister, men vennligst ikke drep kattene. Jeg vet du er glad i å slakte pusekatter)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...