Kenneth Dammyr Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har prøvd golge... Får bare opp reviews av programmet. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen som har noen idèer på hva noen kompiser og jeg kan kjøpe til en venn som blir 18 imorgen? takker på forhånd.. En sånn lang, kul dorullholder og et brekkjern. For eksempel. Og en flaske Absolut, kanskje. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Fint dere er enige med meg. Rap og hip hop ... noe av det verste et språk kan utsettes for. *ikke gidde å komentere* Anyways.... kjedelig dag. Gleder meg til imorgen selvom det ikke skjer en drit. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeah! Jeg fant plutselig masse objekter, inkludert akuratt det jeg trengte i Sketchup. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Yes, fri fra skolen imorgen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Var stor fan av rap og hiphop tidligere, og jeg liker det egentlig ennå. Anyway, jeg fant ut at det er litt fælt å høre på det i lengden, spesielt når man skal konsentrere seg om bilkjøring f.eks. Da er det bedre med litt av alt! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Sjekk ut krana nå a Mislykka håntak men Endret 10. februar 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 2¤#¤/%!"¤"#¤&%/#%"¤"# World of Warcraft på gang i morgen! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Fint dere er enige med meg. Rap og hip hop ... noe av det verste et språk kan utsettes for. *ikke gidde å komentere* Samme her. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 World of Warcraft på gang i morgen! Hmm... Er det sånn at det er en månedlig avgift på det spillet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Var stor fan av rap og hiphop tidligere, og jeg liker det egentlig ennå. Anyway, jeg fant ut at det er litt fælt å høre på det i lengden, spesielt når man skal konsentrere seg om bilkjøring f.eks. Da er det bedre med litt av alt! Hehe merkelige greier men når vi er på roadtrip så hører vi på altmulig rart som senders på radio og faktisk liker det. Hører det i lavt volum for å så sette noe heftig hiphop inni mellom. Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) World of Warcraft på gang i morgen! Hmm... Er det sånn at det er en månedlig avgift på det spillet? Ja, er det ikke 100kr i månden? Endret 10. februar 2005 av robB Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jaja, ikke kom sutrende til meg når de eneste lydene dere klarer å lage er yo og mudderfukker. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Forvirrende tor_erik: Ja. Synd at jeg ikke gidder å betale en hundrelapp i måneden, jeg er egentlig en stor fan av MMORPGer. (Trials og betaer ) Endret 10. februar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Øyh! Sa ikke jeg at dere skulle være snille da jeg dro (side 3780!) ? Grrr Nå blir det spanking på alle sammen *Tar av seg skinnbeltet* Rampunger! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Etter snart fem år med fransk klarer jeg ikke skrive to, tre setninger om hva som skjedde i Normandie i 1066. Hm. Jeg suger. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Var stor fan av rap og hiphop tidligere, og jeg liker det egentlig ennå. Anyway, jeg fant ut at det er litt fælt å høre på det i lengden, spesielt når man skal konsentrere seg om bilkjøring f.eks. Da er det bedre med litt av alt! Hehe merkelige greier men når vi er på roadtrip så hører vi på altmulig rart som senders på radio og faktisk liker det. Hører det i lavt volum for å så sette noe heftig hiphop inni mellom. Word! Men det er noe med det der at hiphop blir litt slitsomt i lengden når man kjører... Skikkelige roadtrip-sanger: Eels - Goddam Right it's a Beautiful Day George Thorogood - Bad to the Bone John Denver - Country Road ...og mange, mange flere... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) oernen arh, rolig musikk etter en travel dah.... Endret 10. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 nerdVANNA: Da har du aldri hørt ordentlig rap. (Blir veldig sur når jeg hører/ser ustagn som det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg