Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har bestandig syntes ironi er en fin bil jeg, men hver sin smak

 

Alle vet da at ironi er en fin båt. Iq er en fin bil. ;)

 

Forresten, va syns dere om den nye avataren min. Greit nok at jeg digger hun dama i Reservatet (hva er det med oss gutter og tegneseriedamer?), men fant ut at avataren rett og slett skjærer med designet på forumet. Nye er mye mer diskret og behagelig syns jeg! :)

Endret av pebbe
Lenke til kommentar
Forresten, va syns dere om den nye avataren min. Greit nok at jeg digger hun dama i Reservatet (hva er det med oss gutter og tegneseriedamer?), men fant ut at avataren rett og slett skjærer med designet på forumet. Nye er mye mer diskret og behagelig syns jeg! :)

Få tilbake reservatet-damen nå!

Lenke til kommentar

:w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t::w00t:

 

Eg er så fukll som der er mulig å blui. Vet det er lamr å mposte men eg dritet i det. ******. Ida g far det det kult som fae. Fikke ikke ****** men rotet som fan med jenter all over the plase.Hha gjorgde tilåmed en gor gjerning. Det var to grupper som begynte ås slåss i roffgarden og eg s¨å tøff i trynet er så hoppet e illemom kamp hannene og stoppety det hele. eg vare ka??!?! skal dere slåås så for dere kommet dere til helvte her fra. Det klikket for meg. Ikke ødløgegg for de andre. ble forbanna og alt og de roet seg ned. Så kom vaktene og stresset med meg fordi eg var så hissing ,men folk begynte skikke om at eg hadde ikke gjort en drtitt og stoppety det hele. stress å skrie,- spvnet goran tvn opg mormor vekket meg pg ba meg pm å legge meg. Er så fornøyd. eg er ikke så teit som dere vil ha det til. kommer il å angre uim0rgen. Jaja de folka sa til meg etterpå at eg var kul som tørde ¨å stoppe idiotene. Sikkert derfor eg var så helfig meg rotingen. hihihi

så det så- tok taxi hjem uten å ha cash. var heldigcis noen sopm skulle io nærheten. :w00t:

 

Jaja bakrusen har allerede angrepet meg så eg for årpr oi ,eg manne piller- gonanatt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...