Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Beklager at du ikke har blitt informert eller fått låneskjerm fra oss - vi har nå fått beskjed fra Nec Sverige at de sender

skjermer til oss i dag - så i løpet av neste uke sender vi en skjerm til deg.

 

Med vennlig hilsen

****** *******

InfoCare ASA

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Unnskyld meg, men JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ENDELIG!!!!!!!!!!!

 

 

Sorry for caps, men jeg ble så glad :w00t:

Endelig får jeg kastet ut den gamle CRT-en min :D

 

 

Sånn ellers, så har jeg nettopp kommet hjem fra "messen" vår. Prosjekt om Europa etter 1945. Vi hadde om kino, og jeg tror en av dommerne ble "imponert" over kunnskapen min om diverse fremvisere. Hun sa noe i retning av dette: "Ja, du har virkelig gjort leksene dine".

 

Jeg tar det som et positivt innspill. :thumbup:

 

Lurte på om jeg skulle:

1. Stikke på butikken å kjøpe pizza

2. Drikke cola og henge foran PC-en

3. Se på en av simpsonsepisodene fra sesong 1

 

Hmmm.... :hmm:

Lenke til kommentar
Hei

 

Beklager at du ikke har blitt informert eller fått låneskjerm fra oss - vi har nå fått beskjed fra Nec Sverige at de sender

skjermer til oss i dag - så i løpet av neste uke sender vi en skjerm til deg.

 

Med vennlig hilsen

****** *******

InfoCare ASA

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Unnskyld meg, men JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ENDELIG!!!!!!!!!!!

 

 

Sorry for caps, men jeg ble så glad :w00t:

Endelig får jeg kastet ut den gamle CRT-en min :D

 

 

Sånn ellers, så har jeg nettopp kommet hjem fra "messen" vår. Prosjekt om Europa etter 1945. Vi hadde om kino, og jeg tror en av dommerne ble "imponert" over kunnskapen min om diverse fremvisere. Hun sa noe i retning av dette: "Ja, du har virkelig gjort leksene dine".

 

Jeg tar det som et positivt innspill. :thumbup:

 

Lurte på om jeg skulle:

1. Stikke på butikken å kjøpe pizza

2. Drikke cola og henge foran PC-en

3. Se på en av simpsonsepisodene fra sesong 1

 

Hmmm.... :hmm:

Velg nummer 1. eller kanskje 2. Ikke nr. 3, husker jeg så på noen simpsons episoder fra sesong 1 (og jeg elsker simpsons) og ble skuffet etter å ha sett de splitter nye episodene. (Som har kommet til Norge)

Lenke til kommentar

Skal jeg (event. vi/moderatorene) tolke dette slik at vi er for snille på brudd som klart kunne vært unngått ved å lese informasjonen som finnes i sticky/annonsering?

Når det står en klar (og grundig) forklaring på bruk av emnefelt og denne blir fulstendig ignorert, må vi da begynne å stenge alle trådene i denne kategorien?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...