Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg hadde overtid på skolen i dag. Utsatte prosjektet til de siste dagene av to uker. Så meg og en kamerat satt til klokken 16:00 for å redigere den helvetes radiooppgaven, jeg HATER når OSX føler for å avslutte et program uventet. :p

Ja, man skal lagre, men jeg glemte det...

am3k, jeg er også svært ustabil.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke DVDer er det snakk om?

Ser du har klagt ut en liten liste over filmer, her finner du listen min ;)

Mye bra og mer dårlig, hvorfor hopper den fra 233 til 901? (Jeg kjøpte Kill Bill vol. I og Dr. Strangelove)

Jeg sovnet etter jeg skrev det forrige innlegget, våknet nå. Besøk kommer om en halvtime, jeg vet ikke om klatringen er avlyst eller ikke og jeg har i tillegg en prøve imorgen. Det er bra jeg sov nå midt på dagen, for det blir lite søvn inatt. Thank God it's almost Friday!

Lenke til kommentar
Hm, er der noen her som har erfaring fra å jobbe hos Hafslund (Sikkerhet)..?

Primært som salgskonsulent, dvs selge boligalarmer til privatpersoner..

Jeg har erfaring som å se de stå to stykker på kjøpesenter og stoppe folk. Ser ikke veldig spennende ut, men, det er penger. ;)

Lenke til kommentar

Fy faen! great, fikk et virus, som sendte rimelig mange spam mails. Så nå har ISP blokka mail, nettspill etc. Nesten all utgående traffik, mistener også at de har blokka MSN også.. Eneste jeg kan er og surfe.. Og jeg som skulle sende en skole oppgave til en kamerat.. Huff... Nesten så jeg spammer telenor snart..

Lenke til kommentar
Nå har jeg "konstruert" litt i sketchup. Litt nybegynner, men begynner å få  det til.

Hva synes dere? (Skal lage en kran til kamerabruk)

:hmm: Ser ut som en fet katapult, skyte småstein hehe.

Husker en tulling da jeg var mindre som la på en stor stein og hoppet på katapulten alt han klarte, han fikk den selvfølgelig rett i hodet hehe, knockout og rett på legevakten :D

Endret av Launch
Lenke til kommentar

Jeg har erfaring som å se de stå to stykker på kjøpesenter og stoppe folk. Ser ikke veldig spennende ut, men, det er penger. ;)

Hehe. Jobben består primært av å ordne et møte med kunden, så reise på besøk til han og fortelle litt, se an huset og slikt.

Fått tilbud om slik jobb, men må jobbe 5 timer 4 dager i uka, det er litt negativt, men på den annen side, så sitter jeg her på den tiden uansett..

Fæn, vanskelig valg, man.

Lenke til kommentar

Hehe. Jobben består primært av å ordne et møte med kunden, så reise på besøk til han og fortelle litt, se an huset og slikt.

Fått tilbud om slik jobb, men må jobbe 5 timer 4 dager i uka, det er litt negativt, men på den annen side, så sitter jeg her på den tiden uansett..

Fæn, vanskelig valg, man.

Hvor lang oppsigelsestid opererer de med? Om du ikke liker det sier du jo bare opp. Penger er en grei ting, spesiellt når man har slike hobbyer som de fleste her har. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...