Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff eg er trøtt idag. Sleepy and all. forbanna greier men banken har stengt kontoen min fordi eg overtrakk kortet med 250kr for sikkert 1år siden men eg har jo lagt penger i kontoen igjen og da skal jo de trekke men ffs av en eller annen grunn så skjedde ikke det. Må ned imorgen tidlig å få fikset det siden eg kom litt for sent idag. :hrm:

 

Ellers så har eg kjøpt snacks til helgen. :dribble:

Lenke til kommentar

Leste litt på to sider (elns) tilbake i denne tråden, har på 100 siders visning, og så noen nevnte goose jakker. Så tenkte jeg på at det er sykt mange som går med canada goose jakker hele tiden, inne osv.. Er de så sykt opphengt i at de mååå gå med den siden den kosta fire tusen lissom?

Jeg bruker bare min hvis det er kaldere enn ti minus så jeg har brukt den ca fem ganger, da ble det jo egentlig et veldig dårlig kjøp, men wotevah :p Jeg fryser ihvertfall ikke ihjel med det første om det skulle bli kaldt..

Lenke til kommentar
Ellers så har eg kjøpt snacks til helgen. :dribble:

Allered kjøot til helgen :ermm:

Tar en dag av gangen her, 6l C.Cola 3l Solo trotilla chips og dip, samt en _stor_ pose namnam mm. er dagens beholdning. Så før en se hva som overlever til imorgen :p

 

:nei: Er jo rene deppe tråden dette til tider. I går prøvde vil å slå vettet (eller gleden om du vil) inn i Natrium. Idag har vi en som er klar off psykiatrisk behandling (eller tar jeg fil, ketchez).

Kom igjenn folkens opp med humøret

chris_vs.jpg

(btw det er ikke meg)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...