Jan Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Skal få en fin start på helga imorgen. Fordi jeg skal spise bananer! Endret 10. februar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Okay, nå skal ikke jeg verken pirke eller spille kis, men skulle ikke skolepreiket være i den andre tråden? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg skal til Hemsedal i helga!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Okay, nå skal ikke jeg verken pirke eller spille kis, men skulle ikke skolepreiket være i den andre tråden? hmmm? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 F*** up the school before the school f*** you up Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Huff eg er trøtt idag. Sleepy and all. forbanna greier men banken har stengt kontoen min fordi eg overtrakk kortet med 250kr for sikkert 1år siden men eg har jo lagt penger i kontoen igjen og da skal jo de trekke men ffs av en eller annen grunn så skjedde ikke det. Må ned imorgen tidlig å få fikset det siden eg kom litt for sent idag. Ellers så har eg kjøpt snacks til helgen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 F*** up the school before the school f*** you up Grundig godt sagt! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Jeg skal til Hemsedal i helga!! Huff hemsedal... (øde plass, med billige blondinner) Tro meg jeg vet alt om det, kjenner 10-20 stk, 13 av de er blondinner og MEGET billige... NESBYEN .. en plass verdt og ta turen innom Endret 10. februar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tjoho! Nå har Påskeggene med melkekrem kommet!! *løpe til butikken* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hahahha, jeg er hjemme alene og spiller høy musikk.Lyset til bordlampa går av og på Er ikke noen foreldre hjemme her heller. Endret 10. februar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tjoho! Nå har Påskeggene med melkekrem kommet!! Jeg håper de snart slutter med det ekle skvipet...Det er ekkelt! Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tjoho! Nå har Påskeggene med melkekrem kommet!! Jeg håper de snart slutter med det ekle skvipet...Det er ekkelt! hva! de er bare konge Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det er sinnsykt digg! Bortsett fra at det koster sjorta. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 De sjokolade appelsinene man skulle kaste i gulvet var enda værre, håper de er gravd langt ned eller donert til flom offrene Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) æsj livet suger, akkurat når du har nådd toppen på ett fjell, så dukker det opp ett mount everest! Endret 10. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 nei nå er jeg kjørt på felgen så psykisk at det eneste som gjør at jeg ikke vil dø er dama jeg liker... Lenke til kommentar
robB Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Damn! Skitrekket er ikke åpent i dag fordi det var sterk kuling på toppen og det snødde. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Leste litt på to sider (elns) tilbake i denne tråden, har på 100 siders visning, og så noen nevnte goose jakker. Så tenkte jeg på at det er sykt mange som går med canada goose jakker hele tiden, inne osv.. Er de så sykt opphengt i at de mååå gå med den siden den kosta fire tusen lissom? Jeg bruker bare min hvis det er kaldere enn ti minus så jeg har brukt den ca fem ganger, da ble det jo egentlig et veldig dårlig kjøp, men wotevah Jeg fryser ihvertfall ikke ihjel med det første om det skulle bli kaldt.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ellers så har eg kjøpt snacks til helgen. Allered kjøot til helgen Tar en dag av gangen her, 6l C.Cola 3l Solo trotilla chips og dip, samt en _stor_ pose namnam mm. er dagens beholdning. Så før en se hva som overlever til imorgen Er jo rene deppe tråden dette til tider. I går prøvde vil å slå vettet (eller gleden om du vil) inn i Natrium. Idag har vi en som er klar off psykiatrisk behandling (eller tar jeg fil, ketchez). Kom igjenn folkens opp med humøret (btw det er ikke meg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg