Litejk Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hallo folk, er tilbake etter en veldig lang ferie frå Hw.no, men tenker at den er litt over nå! så jeg skal sikkert poste litt mer nå, men det blir ikke så mye i søppel. Spill og Hardware tråder skal det bli nå! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har funnet sååå mye jeg har lyst på i dag, men ikke har råd til. hvorfor finne alle disse tingene da...? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er fem dager lenge? jeg vet at jeg postet en post for Fem dager siden, En post! men den teller ikke for jeg posta ikke noe etterpå eller nett før, Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hahahhahahahahhahahhahahahahha Strømforsyninga hos en kamerat sprengte akkurat ^^ *løpe og se på* Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nå har jeg vært slått ut de siste tre dagene. Vekke fra skolen med spying, grusomt vindt i halsen og feber. Jeg har vintersyka som jeg pleier å kalle den. Lurer på hvorfor det kommer akkurat nå og hvert eneste bidige år. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 HahahhahahahahhahahhahahahahhaStrømforsyninga hos en kamerat sprengte akkurat ^^ *løpe og se på* Hahaha LOL, det må ha vert morsomt Men kjedeli for den som eiger dataen da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 ''Ditt illeluktende monster av en lærer'' lærern vår liker å ete rå løk.....gud hvor det stinker av han! Du er heldig som har han!! Btw. Mattelæreren min dusjer hver 9ende dag.. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 ''Ditt illeluktende monster av en lærer'' lærern vår liker å ete rå løk.....gud hvor det stinker av han! Du er heldig som har han!! Btw. Mattelæreren min dusjer hver 9ende dag.. stakkars dere Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Kom bare over ett bilde... syns rett og slett noen amerikanere er teite...... forøverig henta herfra. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 ''Ditt illeluktende monster av en lærer'' lærern vår liker å ete rå løk.....gud hvor det stinker av han! Du er heldig som har han!! Btw. Mattelæreren min dusjer hver 9ende dag.. Min dusja aldri. Og han svette som en skikkelig gris. Værst om sommrene da. OG så kunne han ikke bruke høyrearemen på grunn av at han hadde trent så mye ski før. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 ''Ditt illeluktende monster av en lærer'' lærern vår liker å ete rå løk.....gud hvor det stinker av han! Du er heldig som har han!! Btw. Mattelæreren min dusjer hver 9ende dag.. stakkars dere En dag hadde hun klart å dyppe en del av håret sitt i syltetøyet sånn at det var rødt.. Vi sa det til henne, men hun vasket det ikke bort før om 3 dager! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Lærere , et merkelig folk. Hvertfall noen av dem. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 er forkortelsen for denne tråden SO3??? er det bare jeg som ikke vet det, eller er det ikke deT? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Lærere , et merkelig folk. Hvertfall noen av dem. Det tror jeg de fleste er enige om, ja! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 SO3 er forkortelsen for denne tråden ja Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 er forkortelsen for denne tråden SO3?? Ja...Tom jeg visste det... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ahhh... Natrium, who's your head?Og hvordan står det til med gleden? Det går bare bra Med begge deler faktisk. Det var da godt å høre (:hrmf: "who's your head" arti skrivefeil ) Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tjoho! Nå har Påskeggene med melkekrem kommet!! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Fy søren nå ble So3 morsom, bare hør på "When I'm cleaning windows" mens dere leser om alle som har glemt prøvene til i morra og folka som ikke får seg noe. (Bla. Fuz ) Allting ble så latterlig mens jeg hørte på When I'm cleaning windows. HAr btw dreti meg ut på ei matteprøve i dag, og ellers det vanlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg