Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der dro læreren og da dro roen i klasserommet..

De hopper rundt, spiller lavkvalitets dance music og lager masse irriterende lyder. Skjønner de ikke det er noen som prøver å jobbe og faktisk vil levere prosjektet inn til tide? :hrm:

 

Ungdommen idag altså... :no:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Der dro læreren og da dro roen i klasserommet..

De hopper rundt, spiller lavkvalitets dance music og lager masse irriterende lyder. Skjønner de ikke det er noen som prøver å jobbe og faktisk vil levere prosjektet inn til tide? :hrm:

 

Ungdommen idag altså... :no:

sånn er det her å...... :no:

 

psilo: du har levert DIN sykkel inn til reperasjon, og så låner de den ut...? rart :hmm: .......

Lenke til kommentar

Norsklæreren min er en bitz. Skriftlig klage er sendt, vi er nok kvitt ham innen mars-måned. Hvor er så mange lærere idioter?

Jeg går opp to karakterer nå som den gamle drittlæreren i fransk er ute og vi har fått en vikar som er frisk i hodet.

Jeg går ned to karakterer fordi vi måtte bytte norsklærer med en annen klasse (fordi de klaget på ham og fikk medhold).

Kan noen forklare meg hva vitsen med å gi ham en ny klasse er? Hvis han var så gale at klassen faktisk fikk medhold i klagen skulle man tro at han kunne fått seg ny jobb? Neida, han får oss istedefor og trekke ned karakterene våre. Bastard.

 

Ellers har jeg kjøpt nye DVDer, spist en digg 1/1 fots sub fra Big Bite og er klar for en dag med film og pugging til prøve.

Lenke til kommentar

GOOOOD MORNING FORUM!

:p (bare jeg som har sent den filmen :hmm:)

 

Nok en latmansdag med jakt på dårlige emnfenefelt og andre ulivligheter :evil: (Og kanskje en må slå litt på hodet til Natrium idag også, slik at han blir glad...)

 

Ellers har jeg kjøpt nye DVDer, spist en digg 1/1 fots sub fra Big Bite og er klar for en dag med film og pugging til prøve.

Hvilke DVDer er det snakk om?

Ser du har klagt ut en liten liste over filmer, her finner du listen min ;)

 

...

Hvor er så mange lærere idioter?

...

Kan noen forklare meg hva vitsen med å gi ham en ny klasse er? Hvis han var så gale at klassen faktisk fikk medhold i klagen skulle man tro at han kunne fått seg ny jobb?

Må si meg enig i at det er alt for mange dårlige lærere i skolen, diverre er det nok ikke mange nok som faktisk klager slik som dere gjør. Å gi en lærer som allerede har fått klage på seg og hvor klassen har fått medhold muligheten til å fortsette som lærer er (om ikke annet) underlig. Greit nok at det er en stor påkjenning å miste arbeid, men nå da den samme lærer tydligen ikke har tatt dette innover seg får en tro han må finne seg noe annet å gjøre.

Lenke til kommentar
hey folkens, how you doin? ;)

Jeg er trøtt... er ikke du? ;) hehe :p

 

2 trege møter og masse papirer som skulle leveres her og der og nå er det litt pause før det er på'n gjenn. Da er det kult å bare ha sovet 4 timer iløpet av natten og litt på formidagen før mobilen satte i gang med hylingen sin (At man aldri lærer å slå av driten når man sover grrr hehe)

Lenke til kommentar

ble frastjålen lommeboka i gymmen i dag. klarte å glemme den i garderoben, huska heldigvis på mobilen og nøylene og det. Klassen vår har gym sammen med to andre klasser, en til mk klassen og en hotell og næring klasse... er 95% sikker på hvem det er, en som går i hotel og nærings klassen. Han har blitt tatt for å stjele før. Blir så intens irritert på sånne folk! og lærerne er så sykt naive og bruker 2 år på å finne ut av hvem som hva gjort det.

 

Hvis jeg får snansen så mørbanker jeg den dritten :angry:

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Norsklæreren min er en bitz. Skriftlig klage er sendt, vi er nok kvitt ham innen mars-måned. Hvor er så mange lærere idioter?

Jeg går opp to karakterer nå som den gamle drittlæreren i fransk er ute og vi har fått en vikar som er frisk i hodet.

Jeg går ned to karakterer fordi vi måtte bytte norsklærer med en annen klasse (fordi de klaget på ham og fikk medhold).

Kan noen forklare meg hva vitsen med å gi ham en ny klasse er? Hvis han var så gale at klassen faktisk fikk medhold i klagen skulle man tro at han kunne fått seg ny jobb? Neida, han får oss istedefor og trekke ned karakterene våre. Bastard.

 

Ellers har jeg kjøpt nye DVDer, spist en digg 1/1 fots sub fra Big Bite og er klar for en dag med film og pugging til prøve.

Jeg hadde en skikkelig drittlærer i norsk jeg og. Ble kvitt han til slutt.

 

''Ditt illeluktende monster av en lærer''

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...