Carl M Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jah, en dag med bare "sitte framfor skjermen og tv'en"Gå og legge seg nå. Godnatt! Det gjør jeg hver dag, bortsett fra at tv bare går med til Lost en gang i uken, og det started nylig. I really need to get out more. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 God natt, gleder meg til imorgen, da skal jeg gå med min nye t-skjorte Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Forumet nede i kveld igjen? Jaja, JAG, så senga. Nattz0rz. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 fri i morra, digg Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har en viss følelse av at det blir en kjei forelesning i morra... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 *legge seg* Skriver alltid siste post rett etter Ø.B Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det regner i Bergen i natt! (Shock of the century ) Men det regner og blåser så kraftig mot husveggen at jeg ikke får sove. Det pisker mot ruten, vinden uler og jeg kan høre det renner vann fra taket. Dette forstyrrer nattesøvnen min (skjønnhetssøvnen ) noe jeg ikke synes er spesielt morsomt. Noen andre som sliter med det samme? JEG VIL SOVE NÅ! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tror du allerede er inne på noe mec Følg Natriums forsøk tidligere idag med diverse former for slag mot hodet og du vil nok sovne Men seriøst, finn deg noe å lese på. Demp lyset så blir du omsider søvning. Er du trøtt nok skal du nok sovne selv i Bergen i natt. (Bodde 1år i haugesund, så jeg vet hvordan det er) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 *legge seg* Skriver alltid siste post rett etter Ø.B Ja det er nok litt sannhet i det utsagnet Bra du er obs på det sjøl. hehe Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Helvetes storm ute, våknet klokken 4 og får ikke sove mer typisk, akkurat denne dagen når jeg har masse å gjøre, kommer til å gå i svime halve dagen. Men det er jo en positiv ting med dette da...må bare finne ut hva Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Og der var respekttråden stengt. Jeg vil hjem, nå. Lei av skole. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Gudmårning lewzerz Jeg har sovet to timer i natt, og er VELDIG trøtt. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Åj så gøy det var med økonomi, jippi. Er jo ikke trøtt heller.. Deretter engelsk, tysk, matte.. woho!.. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Weee. Økonomi nå og etterpå er det volleyball konkuranse. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Yes, har fri til 13.40... Da er det økonomiprøve fra 3 kapitler... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 hey folkens, how you doin? nettopp deltatt på elevinspektørene sin test..de snoker og graver en del syns jeg, skulle vite hvor mye foreldrene mine tjente og greier ops kanskje dette skal under skoleprattråden:S shit au... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Funker vel fint å skrive slikt her. Jeg har vondt i halsen og gleder meg SYYYYKT mye til WoW kommer Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 hey folkens, how you doin? nettopp deltatt på elevinspektørene sin test..de snoker og graver en del syns jeg, skulle vite hvor mye foreldrene mine tjente og greier Gruppa mi har også laget spørreskjema nå! Vi skal skrive oppgave om resultatet.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Grrr. Skit og kanel! Nå har sykkelen min vært klar i et par dager, uten at de har ringt og sagt ifra. Og når jeg nå ringer, er det noen som har lånt sykkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg