Torjus Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Mohahahha, mange i verden har ikke internett, mens jeg sitter her og surfer fornøyd!! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hahaaa det fins mange millionærer i verden, men fUzZy^ er ikke en av dem *leifet på meg* Endret 9. februar 2005 av Launch Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ooh, en ny sjanse til å poste bildet mitt... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Ooh, en ny sjanse til å poste bildet mitt... http://www.home.no/fredrikrb/hardwaredottno/funny.jpg Ditt nyeste PS-kunstverk? -- Tror jeg har sittet her for lenge i dag, leser fysikk nå, og skulle finne en konstant i formelheftet, så så jeg "Stefan-Bolzmannkonstanten", og det første som falt meg inn var SteffyBoy edit: fjernet bildet fra quoten Endret 9. februar 2005 av svamp Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Slappe forsøk på humor her... Skuffende Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hahaaa det fins mange millionærer i verden, men fUzZy^ er ikke en av dem *leifet på meg* ^^ *Se idol* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Ditt nyeste PS-kunstverk? Ja, takk til de som lager tutorials. Tror jeg har sittet her for lenge i dag, leser fysikk nå, og skulle finne en konstant i formelheftet, så så jeg "Stefan-Bolzmannkonstanten", og det første som falt meg inn var SteffyBoy Tsk, tsk! Jeg tenker forum hele tiden. Blir kanskje litt mye noen ganger. Endret 9. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Slappe forsøk på humor her...Skuffende Vi kan jo gjøre noe morsommere, komme med noen gode Lost-spoilere, for eksempel? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Slappe forsøk på humor her...Skuffende Vi kan jo gjøre noe morsommere, komme med noen gode Lost-spoilere, for eksempel? Jeg kastrerer deg ved hjelp av kontorutstyr og fantasi. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Å i satan! Jeg hadde helt glemt at vi har to prøver i morra *pugge* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Da byttet vi til bondesjakk ^^ Holder sikkert med "^^" nå. ^^ Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Da blir du i alle fall ikke banned av wh1te edit: -svamp Endret 9. februar 2005 av Chris88 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Tror jeg har sittet her for lenge i dag, leser fysikk nå, og skulle finne en konstant i formelheftet, så så jeg "Stefan-Bolzmannkonstanten", og det første som falt meg inn var SteffyBoy I have hacked your brain! ... or something Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *kremt*, tørr humor her, ja Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 AND ALSO, I HAVE A MUFFIN. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Faen i helvete! ... What? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg vurderer å ta en pause fra forumet egentlig. Begynner å bli litt lei, samtidig som jeg bruker altfor mye tid på å sitte og oppdatere "Mine innlegg". Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har samme problemet... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 AND ALSO, I HAVE A MUFFIN. Så, du kan hacke andres hjerner. OG du har en muffin. Høres farlig ut Stand back! I have a muffin! Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Man skal ikke ta sovepiller med mindre man har ''veldig'' bruk for dem. Da kan du få skikkelige søvnproblemer. Jeg har serriøse søvnproblemer, føler meg ikke trøtt annet enn når jeg må konsentrere meg om noe (som en skole time etc) dette gikk HARDT utover skolearbeidet mitt. Oppsøkte da en lege som nå har skrevet ut en resept på sovetabletter som jeg hentet i går, og jeg er drit fornøyd, håper bare 10 piller holder til å kicke igang døgnrytmen min. Dagen i dag har vært den beste sålangt i år (selv om jeg har hatt full dag på skolen med prøver og alt som er og i tillegg møter i hytt og pine etter skolen) har ikke følt meg så utvilt og avslappet på lenge, noe som er en virkelig lettelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg