Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ooh, en ny sjanse til å poste bildet mitt...

 

 

 

 

http://www.home.no/fredrikrb/hardwaredottno/funny.jpg

Ditt nyeste PS-kunstverk? :p

 

--

 

Tror jeg har sittet her for lenge i dag, leser fysikk nå, og skulle finne en konstant i formelheftet, så så jeg "Stefan-Bolzmannkonstanten", og det første som falt meg inn var SteffyBoy :D

 

edit: fjernet bildet fra quoten

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Ditt nyeste PS-kunstverk? :p

 

Ja, takk til de som lager tutorials. :p

Tror jeg har sittet her for lenge i dag, leser fysikk nå, og skulle finne en konstant i formelheftet, så så jeg "Stefan-Bolzmannkonstanten", og det første som falt meg inn var SteffyBoy :D

Tsk, tsk! Jeg tenker forum hele tiden. Blir kanskje litt mye noen ganger.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Man skal ikke ta sovepiller med mindre man har ''veldig'' bruk for dem. Da kan du få skikkelige søvnproblemer.

Jeg har serriøse søvnproblemer, føler meg ikke trøtt annet enn når jeg må konsentrere meg om noe (som en skole time etc) dette gikk HARDT utover skolearbeidet mitt. Oppsøkte da en lege som nå har skrevet ut en resept på sovetabletter som jeg hentet i går, og jeg er drit fornøyd, håper bare 10 piller holder til å kicke igang døgnrytmen min.

 

Dagen i dag har vært den beste sålangt i år (selv om jeg har hatt full dag på skolen med prøver og alt som er og i tillegg møter i hytt og pine etter skolen) har ikke følt meg så utvilt og avslappet på lenge, noe som er en virkelig lettelse :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...