robB Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Get Lost alle sammen TVN nååå Roger that! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Da byttet vi til bondesjakk ^^ Holder sikkert med "^^" nå. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hrmf... steam vil ikke funke argh... Får tro det går over Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 * Dingot0m sitter og leker seg med sin nye Wacom tegne-tablet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kate i Lost er så søt ass.. huff.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det ble ikke no på meg idag heller Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det ble ikke no på meg idag heller Kanskje hvis du prøver et annet spill. Kabal kanskje? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det ble ikke no på meg idag heller Kanskje hvis du prøver et annet spill. Kabal kanskje? OOOOOOOG der stakk vi ut You see? No kissing... not a hug Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 * Dingot0m sitter og leker seg med sin nye Wacom tegne-tablet Alle venter på resultater i Paint-tråden og karikaturtråden, du har skaffet deg stort arbeidspress Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Det ble ikke no på meg idag heller Kanskje hvis du prøver et annet spill. Kabal kanskje? OOOOOOOG der stakk vi ut You see? No kissing... not a hug </fuzzy> </fuzzy> -No offence Endret 9. februar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *prate html språk med t3ddy boi* Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *prate html språk med t3ddy boi* : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: <p> jaoki </p> : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: </fuzzy> : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: <t3ddy> - Teddy - #Geotronix says: IM ON! - Teddy - #Geotronix says: HAHA - Teddy - #Geotronix says: I'm ON! - Teddy - #Geotronix says: HAHA - Teddy - #Geotronix says: : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: </fuzzy> - Teddy - #Geotronix says: : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: feil - Teddy - #Geotronix says: - Teddy - #Geotronix says: - Teddy - #Geotronix says: IM STILL ON! - Teddy - #Geotronix says: : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: </teddy> !!!!!! - Teddy - #Geotronix says: Fucker : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: <fuzzy> : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: ahh : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: ^^ : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: <game over> : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: ^^ - Teddy - #Geotronix says: The game is still not over! - Teddy - #Geotronix says: WHAAA - Teddy - #Geotronix says: TATATATTA - Teddy - #Geotronix says: RATTTTA - Teddy - #Geotronix says: ¨RATATATATATATATA - Teddy - #Geotronix says: BOOOM - Teddy - #Geotronix says: *KRrrsssssssbææææææææææng - Teddy - #Geotronix says: * - Teddy - #Geotronix says: </game over> - Teddy - #Geotronix says: Ahhcrap, that was really funnay! : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: lol : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: <gg> ^^ Her morer vi oss, nerdehumor på sitt beste når man er trøtt! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 </fuzzy> </fuzzy> -No offence Hmm. Den skjønte jeg ikke Men kanskje du blir avvist fordi du mangler doctype, fuzzy? Eller kanskje du ikke validerer? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 <tøff>Dingot0m</tøff> Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *prate html språk med t3ddy boi* : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: <p> jaoki </p> : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: </fuzzy> : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: <t3ddy> - Teddy - #Geotronix says: IM ON! - Teddy - #Geotronix says: HAHA - Teddy - #Geotronix says: I'm ON! - Teddy - #Geotronix says: HAHA - Teddy - #Geotronix says: : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: </fuzzy> - Teddy - #Geotronix says: : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: feil - Teddy - #Geotronix says: - Teddy - #Geotronix says: - Teddy - #Geotronix says: IM STILL ON! - Teddy - #Geotronix says: : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: </teddy> !!!!!! - Teddy - #Geotronix says: Fucker : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: <fuzzy> : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: ahh : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: ^^ : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: <game over> : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: ^^ - Teddy - #Geotronix says: The game is still not over! - Teddy - #Geotronix says: WHAAA - Teddy - #Geotronix says: TATATATTA - Teddy - #Geotronix says: RATTTTA - Teddy - #Geotronix says: ¨RATATATATATATATA - Teddy - #Geotronix says: BOOOM - Teddy - #Geotronix says: *KRrrsssssssbææææææææææng - Teddy - #Geotronix says: * - Teddy - #Geotronix says: </game over> - Teddy - #Geotronix says: Ahhcrap, that was really funnay! : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: lol : fUzZy^ aka Colagorken | www.fuzzy.moo.no says: <gg> ^^ Her morer vi oss, nerdehumor på sitt beste når man er trøtt! :!: Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 </fuzzy> </fuzzy> -No offence Hmm. Den skjønte jeg ikke Men kanskje du blir avvist fordi du mangler doctype, fuzzy? Eller kanskje du ikke validerer? "END FUZZY, END FUZZY" Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) *snip* ERROR 404: Funny not located Endret 9. februar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 ERROR 404: Funny not located ... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 ERROR 404: Funny not located ... ditto @ normal mode, men virkelig moro når jeg er en del av det når jeg er skikkelig trøtt og sjuk. Får ekstra dårlig humor når man er trøtt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg