Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *Slå huet i bordet med all kraft* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *ta tak i håret og hjelpe til* Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg skal hilse fra SteffyBoy. Han sitter hos frisøren. En kvinne. Mye morsommere å bli klippet av en homse. Jeg ble klippet av en homse i Tyrkia(han kyssa kjæresten sin, så jeg vet at han var det), og ingen har klippet meg bedre... han behøver ikke være homse md mindre det var et "skikkelig" kyss. i tyrkia er de vanlig at gutter leier hverandre, kysser litt og sånn Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hmmm... noen med problemer? Anyway: Noen som så på Charmed? Av alle episodene jeg har sett (har dog sett også denne før) er den kampen i slutten en latterlig parodi på matrix (er derimot ikke sikker på om det er ment slik...). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg skal hilse fra SteffyBoy. Han sitter hos frisøren. En kvinne. Mye morsommere å bli klippet av en homse. Jeg ble klippet av en homse i Tyrkia(han kyssa kjæresten sin, så jeg vet at han var det), og ingen har klippet meg bedre... han behøver ikke være homse md mindre det var et "skikkelig" kyss. i tyrkia er de vanlig at gutter leier hverandre, kysser litt og sånn Å være frisør hjelper vel litt.. Er jo vanlig og gi en gutt klem i Norge også. Noen får til og med noen "franske klemmer", eller hva man kaller det.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *ta tak i håret og hjelpe til* Takk, men det hjalp ikke.. *gjøre det en gang til* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Msn er nede hos meg:( *prøve og laste ned ny* *funker ikke.. bla, bla.. du har ikke active x.. je je.. . *slå pc-en med hammer* Endret 9. februar 2005 av Omy Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *ta tak i håret og hjelpe til* Takk, men det hjalp ikke.. *gjøre det en gang til* Men stakkars deg da, hjelpe til jeg og da. * Hente stampemaskin 1,5K slag/min * Hjelper det nå da? Hva er problemet btw? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 MSN funker fint her. Det måtte være en grunn til at du ikke bar online Ole Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 MSN funker fint her.Det måtte være en grunn til at du ikke bar online Ole *kom meg på Web* Mobber du meg? hehe... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *ta tak i håret og hjelpe til* Takk, men det hjalp ikke.. *gjøre det en gang til* Men stakkars deg da, hjelpe til jeg og da. * Hente stampemaskin 1,5K slag/min * Hjelper det nå da? Hva er problemet btw? Det er ikke hardt nok. *Bang* Glede er problemet. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Glede? Litt mer presist hadde vel ikke skadet... Mobbe deg Omy... neida... terge deg litt kanskje Endret 9. februar 2005 av am3k Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 *ta tak i håret og hjelpe til* Takk, men det hjalp ikke.. *gjøre det en gang til* Men stakkars deg da, hjelpe til jeg og da. * Hente stampemaskin 1,5K slag/min * Hjelper det nå da? Hva er problemet btw? Det er ikke hardt nok. *Bang* Glede er problemet. * Bekymre seg for bordet og si at det ikke er den rette måten å glede det på * Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 LOL svamp, bruker murgulv for å få den ekte følelsen av slaget. Her trengs all kraft virker det som.... * bekymre seg litt over Natrium... * Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det blir vel nermere tastaturet som får vondt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Glede? Litt mer presist hadde vel ikke skadet... Mobbe deg Omy... neida... terge deg litt kanskje Hehe..... Natrium: hvis slegga ikke hjlper så *Hente fram Jackhammerr* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg fant nettopp ut at jeg er litt glad for at jeg ikke går på skole i Oslo. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) øhm det er glatt ute.. Tror huset sklir unna her snart. Edit: men det gjør ikke noe for jeg henta 6 system of a down billetter i dag... Endret 9. februar 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg fant nettopp ut at jeg er litt glad for at jeg ikke går på skole i Oslo. Å? Fordi vi har vært så uheldig å fått fjernet fritt skolevalg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg