Ostepølsa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skal trene skyting på skolen i morgen, såe, ikke kom med en lost spoiler her Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Å spoile Lost dagen før siste episode er så morsomt at det nesten er verdt permanent utestenging. Og jammen vil jeg bli husket Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Å spoile Lost dagen før siste episode er så morsomt at det nesten er verdt permanent utestenging. Og jammen vil jeg bli husket Da erre slutt! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Oooooh, da var denne t-skjorten mottatt http://www.tshirtsville.com/acatalog/thin-...ilbreaklogo.gif Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Skal trene skyting på skolen i morgen, såe, ikke kom med en lost spoiler her Prrf... Har selv drevet med pistolskyting, og våpenlageret ligger ikke lange veien fra meg Så ikke prøv deg Endret 9. februar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Yrkesmesse på lillestrøm imorra! Og så klassetur til stortinget dagen etter det, to deilige dager uten å være på skolen SÅ nå skal jeg dra til typen og sove der siden det er kortere til nærmeste togstasjon fra han enn det er herfra.. Ha en fin dag folkens! Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 leste nett nesten 3800 sider... er det noe galt med meg? Må lese til dum engelskprøve... dumme engelske skulesystem! =/ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Litt fint å ha internett igjen etter at linja bestemte seg for å ta en tur til helvete. Ikke at jeg får sittet så mye på pc-en nå, har nemlig fysikkprøve i morgen. I'm off... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jaujau, da har jeg sovet i fire timer, og når Lost er ferdig, blir det enda flere timer. Skal forresten se Lost på prosjektoren Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hva betyr nevrotisk? uans. blir kanskje bil på meg! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266133 :S Han burde få ett par timer alene med mattelæreren min, med lite klær. Da hadde han nok komt på andre tanker. Eller hva Tor_erik ? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266133 -Og dette ekteskapet er fortsatt like spennende som på dag én, sier Dustin Hoffman til Bunte. Ohh! Nasty!!!! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 oooohhhh.... charmed *må se på, må se på* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg skal hilse fra SteffyBoy. Han sitter hos frisøren. En kvinne. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg skal hilse fra SteffyBoy. Han sitter hos frisøren. En kvinne. Mye morsommere å bli klippet av en homse. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er msn nede igjen? Kommer meg ikke inn.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er msn nede igjen? Kommer meg ikke inn.. Neppe. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg skal hilse fra SteffyBoy. Han sitter hos frisøren. En kvinne. Mye morsommere å bli klippet av en homse. Jeg ble klippet av en homse i Tyrkia(han kyssa kjæresten sin, så jeg vet at han var det), og ingen har klippet meg bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg