Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Halvnakne damer i se og hør? Hmm, det har jeg ikke lagt merke til. De pleier da ikke selge på sex. Hørte jeg noen kremte Aylar og Lene? (eller var det Her og nå?) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvilken kanal går Lost på?Har bare de 3 standardene her i huset. Kanskje like bra. 3 standardene? Du mener de 3 beste "norske" kanalene? TV2, TV3 og TVNorge? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Halvnakne damer i se og hør? Hmm, det har jeg ikke lagt merke til. De pleier da ikke selge på sex. Hørte jeg noen kremte Aylar og Lene? (eller var det Her og nå?) Det er jo en god salgsteknikk det da. Damene leser artikklene og sladder, mannfolka sikler etter bildene (med krf sensuren som dominerer her i landet får vi ikke se mye mer samme hva en kjøper) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hehe, ja. Norge har sine pussige lover, jevnt over egentlig. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har du noen prakteksemplet på lager? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hvilken kanal går Lost på?Har bare de 3 standardene her i huset. Kanskje like bra. 3 standardene? Du mener de 3 beste "norske" kanalene? TV2, TV3 og TVNorge? Hehe, har faktisk aldri sett et helt program på TV3, tror jeg. TVNorge er jo bra, har det ikke, men ligner jo på TV2 da, bare enda mer såpe, reality og reklame. NRK er greit, det. Edit: Må ikke misforstå, "enda mer såpe, reality og reklame" er ikke en god ting. Endret 9. februar 2005 av svamp Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvilken kanal går Lost på?Har bare de 3 standardene her i huset. Kanskje like bra. 3 standardene? Du mener de 3 beste "norske" kanalene? TV2, TV3 og TVNorge? Nrk1, -2 og Tvnorge mener du vel? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Puh, vært på farten i hele dag, endelig er det "kveld" slappe off med en kylling filet godt kryddret og greier så er det vel litt på TV forhåpentligvis. Hva er det egerntlig man normalt skal kunne få inn av kanaler med vanlige antenner? NRK1, NRK2, TVNorge og TV2 ? Må vel ha en stor antenne gren for hver kanal boltet til veggen hehe, fæle greier. Har bare hatt kabel og parabol de siste årene så jeg bare lurer... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi har kun anntenne. Vi får inn nrk1 og 2, tv2 og tv norge. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har du noen prakteksemplet på lager? Njei, har vel egentlig ikke det. Det er bare så mye rart som skal kontrolleres i Norge, rare prioriteringer, straffer og så videre. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har vel Canal digital kabel-TV Grunnpakke tror jeg, (Huseier som styrer det der) Sitter stortsett og glaner på Discovery og National Geographic channal. TV3 og TVNorge har jo noe bra å by på iblandt. Aner ikke hva som går på de andre "antenne" kanalene hehe. Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hmm, har hørt på Elvis nå. Hva skal jeg høre på nå da? Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) YES!! Idag går LOST episode 15 på amerikansk tv! den skal jeg skaffe fra et vist sted. EDIT: Skriveleif Endret 9. februar 2005 av ewok Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er bare så mye rart som skal kontrolleres i Norge, rare prioriteringer, straffer og så videre. Se nå på hva som sitter og styrer landet og da. At 2 av de minste partiene skal sitte med så mye makt er ikke annet enn en tragedie Vedr. tv-kanalne er vel standard 3 en henvisning til NRK 1 og 2 samt TV2 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Merkelig egentlig, er vel bare i Norge partiene som får minst stemmer kan ha de store postene. Men, dette er vel egentlig noe som hører til under "Politikk, Religion og Samfunn". Annet enn det, jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hmm, har hørt på Elvis nå. Hva skal jeg høre på nå da? Annie Vanilla Ice - Ice Ice Baby Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 FAEN! Nå er jeg møkka sur, har nettopp byttet HK i pcen til kompisen min, var et "demo-kort" fra Norek. But thoose bastards have sendt me a broken one... Skikkelig koselig, pcen starter.. venter og skrur seg av igjen.. Sorry, måtte bare ta ut litt aggresjon! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Elvis Costello, babe. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Merkelig egentlig, er vel bare i Norge partiene som får minst stemmer kan ha de store postene. Men, dette er vel egentlig noe som hører til under "Politikk, Religion og Samfunn". Annet enn det, jeg kjeder meg. Du har så rett så rett, men vi skal da ikke starte en diskusjon av det. Bare en liten observasjon Og btw du er ikke alene om å kjede deg! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 FAEN! Nå er jeg møkka sur, har nettopp byttet HK i pcen til kompisen min, var et "demo-kort" fra Norek. But thoose bastards have sendt me a broken one... Skikkelig koselig, pcen starter.. venter og skrur seg av igjen.. Sorry, måtte bare ta ut litt aggresjon! Prøvd BIOS reset og sjekket alle tilkoblinger? Utrolig kjipt å sende defekt vare men du får jo helt nytt på garanti hvis det er dødt da, så EN positiv ting er det jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg