Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Herregud! Hva skjer. Før kunne jeg ete en hel Big one pizza alene, nå er jeg mett etter en halv grandiosa. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Herregud! Hva skjer. Før kunne jeg ete en hel Big one pizza alene, nå er jeg mett etter en halv grandiosa. Drikker du mye væske? Har funnet en fin ny metode for å bli mett selvom eg spiser lite og det er å drikke MYE mens man spiser. Da blir man fort mett uten å ha fylt seg med mat. Har spist mye frukt denne uken. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg drikker ikke mer enn før. Snåle greier. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 WTF!!! Jeg tok på HL: DM til å laste ned før jeg gikk på skolen. Nå, 6 timer og en halvtime etter så er den på 98% Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 haha spiser en og en halv grandiosa forresten jeg overhørte en flott diskusjon mellom de fleste gutta og noen studenter som vi hadde til gymtrenere i gym timen i dag (altså rett før alle var kommet). de dskuterte ps2(og 3), xbox og data grafikk. mange av de kom med svært overbevisende innspill om hvordan ting fungerte osv.. ingen av de var i nærheten av sanne, seriøst jeg tror ikke de veit hva en gpu er engang. gadd ikke blande meg inn da jeg sikkert hadde fått juling av han ene Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 haha spiser en og en halv grandiosa forresten jeg overhørte en flott diskusjon mellom de fleste gutta og noen studenter som vi hadde til gymtrenere i gym timen i dag (altså rett før alle var kommet). de dskuterte ps2(og 3), xbox og data grafikk. mange av de kom med svært overbevisende innspill om hvordan ting fungerte osv.. ingen av de var i nærheten av sanne, seriøst jeg tror ikke de veit hva en gpu er engang. gadd ikke blande meg inn da jeg sikkert hadde fått juling av han ene Ja, for du er jo så leet! Ooooooh! Se på meg, jeg kan alt. Disclaimer, forbehold om mangel på seriøsitet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skal jeg legge meg tidlig igjen? Idag irriterte jeg vettet av folk fordi jeg var så hyper, fordi jeg hadde sovet så mye (6 og en halv time).Noen mennesker trenger vel litt mindre søvn, jeg klarer meg fint på 2-3. 3 timers søvn? Er du gal mann? Hadde ikkje fått liv i meg etter tre timer.... Når du er på lan, og er oppe heile helga...då klarer du deg med en 5-6 timer då vel tenker eg..? Kom på TG og se. Dag 0: (YEAH) Dag 1: (timer med søvn: 0) (Fortsatt giret) Dag 2: (timer med søvn: 0) :!: (overtrøtt som faen) Dag 3: (timer med søvn: 2) (ladet og klar for mer) Dag 4: (timer med søvn: 5) (meget svimmel) Dag 5: (timer med søvn: 7) (svimmel, desorientert og sliten) Dag 6: (timer med søvn: 31 I love Lan. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ananananas@Recent pic post: Kosta den veska der 2000,-? o_O Nå skjønner jeg hvorfor pappa sier det er dyrt å være gift. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ananananas@Recent pic post: Kosta den veska der 2000,-? o_O Nå skjønner jeg hvorfor pappa sier det er dyrt å være gift. om jeg ikke husker feil så sa hu att veska kosta 950, men var satt ned til 550,-........! Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Helgelan skal en da ikke sove på, skamme seg Endret 9. februar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er det ikke Lost i dag ? Når begynner det ? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) 21:35 om jeg ikke husker feil *Det er ikke alle som leser se og hør skjønner jeg. Fjerner omtalen om dagens episode hentet fra bladet * Endret 9. februar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Ok, du er unnskyldt. ;p *ta se og hør for å spoile* Endret 9. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Gleder meg like masse til episoden idag, selvom jeg såg den vetle spoileren. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 din jævel. brenn!!! *holde for skjermen* Rediger vekk! Jeg nekter å se hva som står der! GRRRRRRRR! Psilo, ehs5, enden, VI TAR HAM! Ren quote fra se og hør om dagens episode. Men om det plager deg slik skal jeg da fjerne det Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvilken kanal går Lost på? Har bare de 3 standardene her i huset. Kanskje like bra. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Ren quote fra se og hør om dagens episode.Men om det plager deg slik skal jeg da fjerne det *brenne ned alt som har med Se & Hør å gjøre* Du er nesten tilgitt, om du slutter å lese Se & Hør er du frifunnet. TV Norge. Endret 9. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvilken kanal går Lost på?Har bare de 3 standardene her i huset. Kanskje like bra. På TvNorge Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ren quote fra se og hør om dagens episode.Men om det plager deg slik skal jeg da fjerne det *brenne ned alt som har med Se & Hør å gjøre* Du er nesten tilgitt, om du slutter å lese Se & Hør er du frifunnet. lol Nå har jeg riktignok se og jør i huset grunnet min bedre halvdel som liker sladderet Selv leser jeg i nøden vitsene (og skummer etter halvnakne damer ) Tv guiden er uansett bra i det bladet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg