Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Usj, språk! r: gjør skolearbeid! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skulle egentlig opp tidlig for å trene, men så ser jeg at 70-300mm-linsen jeg bestilte har kommet. *rawr* Sexy! Du må legge ut noen bilder! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Til info så kommer den som spoiler Lost til å få en ferie med tilhørende IP-ban på 999 dager, og jeg kommer personlig til å komme på besøk og dytte to par dansesko opp det store hullet bak Haha, du vet du pirrer nyskjerrigheten min med å skrive slikt.. Forrige gang noen spoila noe fikk jeg beskjed om at det var lov, og så fikk jeg warning fordi jeg kalte ham stygge ting etterpå.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Til info så kommer den som spoiler Lost til å få en ferie med tilhørende IP-ban på 999 dager, og jeg kommer personlig til å komme på besøk og dytte to par dansesko opp det store hullet bak Haha, du vet du pirrer nyskjerrigheten min med å skrive slikt.. Forrige gang noen spoila noe fikk jeg beskjed om at det var lov, og så fikk jeg warning fordi jeg kalte ham stygge ting etterpå.. Jeg er med Jørgen for å kastrere personen med diverse kontorutstyr. (Om noen spoiler) Endret 9. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Shoit, fant en side med tonnevis at feeete piercingsmykker! Relativt billige og *shopping spree* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) jeg sliter her ass.. . vi skal starte bedrift.. Og er inne idè fasen.. Huff.. Glad jeg er ferdig med det Har du noen idèer på hva slags bedrift du skal lage? Fikk lønn idag 800,-!! Og husleia er på 5000,- JADDA Endret 9. februar 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi får opprette Lost-spoiler-straffeskvadronen. Jeg kan godt ta meg av Bergen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi får opprette Lost-spoiler-straffeskvadronen. Jeg kan godt ta meg av Bergen. Skien her. Snart mat, grandiosa. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Forestiller meg lang tortur med 5mm kanyler gjennom ymse kroppsdeler Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Vi får opprette Lost-spoiler-straffeskvadronen. Jeg kan godt ta meg av Bergen. Skien her. Snart mat, grandiosa. Så tar jeg Skedsmo. Damnit, ingen hadde sagt til meg at vi hadde KRL prøve i dag. "Vi" fikk vite det i går, da var ikke jeg der. Da fikk de også et ark hvor alle svarene sto. Jeg fikk 10 min. å øve på. Endret 9. februar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi får opprette Lost-spoiler-straffeskvadronen. Jeg kan godt ta meg av Bergen. Dekker Oslo Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hva går egentlig lost ut på, kan noen gi meg litt info om serien?? husk INGEN SPOILERE... Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hva går egentlig lost ut på, kan noen gi meg litt info om serien?? husk INGEN SPOILERE... Fly kræsjer på en øde øy som kanskje ikke er helt øde, og som kanskje har noen fæle monstre. Litt Far Cry-feeling over det hele. Så er det seff noen intriger mellom de overlevende da Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Noen folk styrta på en øde øy med masse rare ting på En i klassen spurte om jeg ville ha alle episodene som har kommet ut i amerika. Ikke faen om jeg gidder. Anyway. *slenge en grandiosa mild taco i ovnen* Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Lost er nice...1x10 er nedtur (eller var det 1x09?), men ellers bra episoder. 1x14 har en overraskelse eller 20 Men da har jo omtrent hver episode.. Genial gang i den serien *glede seg til 1x15* Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hva er 1x10. 1x09 osv? Episoder? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 jeg sliter her ass.. . vi skal starte bedrift.. Og er inne idè fasen.. Huff.. Glad jeg er ferdig med det Har du noen idèer på hva slags bedrift du skal lage? Fikk lønn idag 800,-!! Og husleia er på 5000,- JADDA omg volcov that suxx man *kosepå* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 aklla, absolutt anbefalt at du tar en titt på serien, de to første episodene var spennende. Det er ikke så forutsigbart som f.eks 24. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hva er 1x10. 1x09 osv? Episoder? Det første tallet er sesong, det andre taller er episode sesongXepisode - 2x13, 2x03 Sesonger oppgis en-sifret og episoder to-sifret. Det finnes også en annne måte å beskrive sesong/episoder: s01e20 <- slik. Der er begge to-sifret. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 igår fikk jeg nesten en heftig burn out. var ikke hjemme før kl22. (jobb 8-16+ kveldskurs 18-20:30 + pizza). Nesten så jeg begynte å grine når jeg la meg. Jeg tipper psyken min takler ikke mer snart. må ha ferie, eller så bryter jeg sammen. Den er digg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg