Aalton Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Livet mitt er øddelagt MSN er nede Men jeg har formatert tenkt deg en dag hvor både forumet og msn er nede Værste dagen i mitt liv :!: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Min mening er at alle skumle hunder skal dø! (Håper noen skjønte at det var ironisk) Skjønte at du ikke mente det men så ikke ironien. (Fortsatt syk) Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 risky og slenge fra seg enigmaen pga muling, men det gikk bra Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Skype i den kontaktlista har jeg jammen mange Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) risky og slenge fra seg enigmaen pga muling, men det gikk bra Ouch. Den er stygg. SCL? Archon? 15% ED? Endret 8. februar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Går det å ha 5.1 lydkort på bærbar? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Går det å ha 5.1 lydkort på bærbar? fins det ikke no usb greier til det da...?HERHEROG HER! Endret 8. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Livet mitt er øddelagt MSN er nede Men jeg har formatert Fjortis. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 risky og slenge fra seg enigmaen pga muling, men det gikk bra Ouch. Den er stygg. SCL? Archon? 15% ED? jepp, selvølgelig Nei det er slik dritenigma i breastplate , men fikk den så skal ikke klage Og til en helt annen ting http://img170.exs.cx/img170/562/dsc000162gp.jpg husker det som om det var igår Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Siden MSN ikke virker så whiner jeg her... "GHAAAAAAAALLLLLLLLLL, home.no.net er træææægt (((((((((" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvilke tapere er det som egentlig skriver en mail til VG når MSN er nede? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266043 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Livet mitt er øddelagt MSN er nede Men jeg har formatert tenkt deg en dag hvor både forumet og msn er nede Huff.. For det fins jo ikke andre ting i verden! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er faktisk bilde av windows messenger der. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Livet mitt er øddelagt MSN er nede Men jeg har formatert tenkt deg en dag hvor både forumet og msn er nede Huff.. For det fins jo ikke andre ting i verden! Joda, det fins andre forumer! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ø.B., account? LoA.litagob Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvilke tapere er det som egentlig skriver en mail til VG når MSN er nede? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=266043 Er det du som har skrevet dette, da... En annen leser mener Microsofts problemer ikke er verdig en plass på VG Netts forside: "Jeg synes i grunn det er helt utrolig at dere setter av plass på forsiden av vg.no bare fordi MSN tjenesten er nede. Folk burde heller ta til vettet, laste ned mirc, pirch eller en annen klient. Da har de noen tusen servere å velge fra - Jeg har aldri opplevd at alle de er nede samtidig. Så du får anbefale det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Det er faktisk bilde av windows messenger der. MSN=Microsoft Networks eller noe, Windows Messenger kobler seg til MSN. Right. EDIT: Blackslash, nope. Endret 8. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er faktisk bilde av windows messenger der. MSN=Microsoft Networks eller noe, Windows Messenger kobler seg til MSN. Right. En som forstår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg