Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest mafister
veggiskalkun? :p Sounds.. ehm.. good :) Hmms, apropos det så er det vel på tide å spise frokost? *tenke* Må få snekkra meg noe godt.

Frukost?

Hva har jeg sagt om faste måltider,.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg i retro humør!

Jeg har hvert hos mormor og hentet den gode gamle NES'n (Nintendo Entertainment System), så nå er jeg i full gang å spille klassikere som Zelda og Super mario :))) Er bare så genialt de gamle spillene, får PC og cs til å blekne iforrhold!!

men nå må jeg fortsette :woot:

Lenke til kommentar
er snes super nintendo entertainment system?

Jepp!

Har en slik liggende hos mormor også, men den vil jeg ikke bruke.. Er for nymotens ;) Det som er litt kjipt med de gamle NES spillene er at de må blåses i for å få til å virke..hvertfall etter at de har liggi i 7-8 år i kjelleren :no:

Lenke til kommentar
Weee. Nå har jeg prata med muttern om alkohol osv. Digg! Nå får jeg ha pils i kjøleskapet bare jeg er ærlig mot henne, og forteller hva jeg drikker. Hun kommer ikke til å kjøpe pils til meg før jeg er 18, og det er greit. Og jeg får ikke snuse, røyke eller noe sånt. Pils var greit, så lenge jeg var ærlig og ikke kjøpte for mye. :D :D

Mamma kjøpte sprit til meg når jeg var 15 =D Vil si at jeg drikker mindre enn de fleste andre ,men jeg drikker oftere ,men da i ganske små mengder.. GJør det for og roe nervene bare..

Men de likte ikke at jeg gikk rundt og drakk i leigligheten før jeg ble 18 da.. Nå kjøper de pils til maten til meg osv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...