riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Forresten, jeg drikker ikke kaffe jeg. Er 15år da, bør jeg drikke kaffe da? Bør og bør. Jeg starta vel som 14-åring, tror jeg. Liker du kaffe, så drikk gjerne. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Noen tips om hva jeg kan skrive om på en feature om pengespill? Jeg har skrevet om overskuddet til Norsk Lotteridrift, online gambling og det at myndighetene gir Norsk Tipping monopol på spilleautomater. OMGOSH, Support, mesa so solly! Kanskje noe om spilleavhengighet, og at siden Norsk Tipping har monopol, burde de ha et særegent ansvar ovenfor de som ikke kan kontrollere spillingen sin? (Ikke det at jeg nødvendigvis deler synspunktet, men skolestiler/oppgaver kan man jo fylle med mye meninger og tanker for å få en lengre besvarelse) Det er notert, takk. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Noen tips om hva jeg kan skrive om på en feature om pengespill? Jeg har skrevet om overskuddet til Norsk Lotteridrift, online gambling og det at myndighetene gir Norsk Tipping monopol på spilleautomater. OMGOSH, Support, mesa so solly! Du kan også sammenligne med andre land og deres lovgivning på "pengespillområdet". F.eks USA, hva slags problemer har slike land som Norge slipper ved å ha ganske streng kontroll med f.eks spilleautomater? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hehe, revolusjon indeed. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kun jeg som irriterer meg over all den reklamen itavisen har? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Leser bare overskriftene på ITavisen, håpløs side Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Forresten, jeg drikker ikke kaffe jeg. Er 15år da, bør jeg drikke kaffe da? Bør og bør. Jeg starta vel som 14-åring, tror jeg. Liker du kaffe, så drikk gjerne. Jeg startet like etter jeg ble 18 med å drikke kaffe. Det var da for å stå opp siden hver gang jeg overnattet hos damen så ble det garantert sent. Det var sjelden man sovnet før klokken 2 og da sier det segselv at det ikke er mulig å være helt opplagt neste dag klokken 8.00 Nå drikker jeg kaffe daglig selvom jeg er opplagt eller ikke. Blir avhengi etterhvert :/ Men jeg har startet å legge meg tidlig (for det meste) og det hjelper på. Legg deg klokken 22-23 hver dag! Du skulle bare visst hvor mye mer deilig det er å leve livet da.. Ok.. du går glipp av noen ting på TV ,men det overlever jeg. De eneste problemene er når man er andre steder enn hjemme.. Er få som legger seg så tidlig ,men etterhvert så respekterer de at du legger deg tidlig =) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Nei, det er ikke bare deg. Opplevde nå at reklamen faktisk var plasser OPPÅ den første artikkelen. Skal laste ned Firefox med adblock, for dette er en side selv Opera ikke fikser. CFD: Ja, er enig i at det er digg å legge seg tidlig og våkne av seg selv. I dag våknet jeg uthvilt litt før 8. Fiksa en digg frokost og lagde te (ikke kaffe) og leste nyheter. Da er det godt å være menneske Endret 8. februar 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Launch Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Åååh som jeg hater skjult tlf nr... Idiotisk at hvem som helst kan få det. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hmm.. itavisen funker ikke i det hele tatt her.. (er på skolen med IE).. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hmm.. itavisen funker ikke i det hele tatt her.. (er på skolen med IE).. Funker her, med IE. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Mystisk , her kommer det opp noe med Apache Test Page.. This page is used to test the proper operation of the Apache Web server after it has been installed. If you can read this page, it means that the Apache Web server installed at this site is working properly. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Åååh som jeg hater skjult tlf nr... Idiotisk at hvem som helst kan få det. Jepp, burde vært forbeholdt de få. (politi og andre som trenger det) Det som irriterer meg ekstre er at det er kun Telenorkunder(og ikke fks. Netcom) som kan ha det.... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er nok bare enda en måte å få mer penger i kassen på dessverre. Telenor kan det å utnytte. Blir vel fort 50kr pr mnd for skjult nr tror jeg. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kun jeg som irriterer meg over all den reklamen itavisen har? Det ska eg F*** låva deg det ikke er! hele pcen begyner og lagge av og til! forbanna dritt reklamen! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Værste er reklame der det spilles av lyd når du tar musepekeren over reklamefeltet Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nå har polecat gitt seg som webdesigner http://www.demoted.org/ http://www.paradoxia.org/arkiv/personlig/hva-skjer/ Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nå har polecat gitt seg som webdesigner http://www.demoted.org/ http://www.paradoxia.org/arkiv/personlig/hva-skjer/ Men over til noe morsomt. Så nettopp High Chaparall, der de var på Bögporrinnspelning. Jeg har ALDRI ledd så mye i mitt liv. Anbefales for alle som ikke har sett det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg