Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Du er nok avhengig og må på avkaffingsklinikk.

Kaffe er dårlige greier, altså. Kvalifiserer nesten til bruk av den grønne smileyen.

Jepp, er avhengig...men bryr meg fint lite. :shrug:

Jeg liker kaffe. Veldig mye faktisk. Om du ikke liker kaffe...så ikke drikk det. Og la oss kaffedrikkere få nyte våre kaffedråper uten slik syting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er nok avhengig og må på avkaffingsklinikk.

Kaffe er dårlige greier, altså. Kvalifiserer nesten til bruk av den grønne smileyen.

Jepp, er avhengig...men bryr meg fint lite. :shrug:

Jeg liker kaffe. Veldig mye faktisk. Om du ikke liker kaffe...så ikke drikk det. Og la oss kaffedrikkere få nyte våre kaffedråper uten slik syting.

Kaffe er ikke sundt da, men samtidig bryr jeg meg fint lite hva ''du'' drikker :whistle:

Lenke til kommentar

Nemlig.

Ok. Greit. Bare ikke sett kaffekoppen rett under nese på meg slik som mange av mine kaffedrikkende venner gjør. :p

Og la oss kaffedrikkere få nyte våre kaffedråper uten slik syting.

Med glede :yes:

Det lukter jo godt da.

Nei. (ikke for meg)

Kaffe er ikke sundt da, men samtidig bryr jeg meg fint lite hva ''du'' drikker :whistle:

Eg er overbevist om at det ikke er lenge før man høre fra fedon eller noe lignende at vann er kreftfremkallende.

Littegrann syting er lov om morgenen.... :tease:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Hm.. Bare jeg som syns kaffediskusjonen minte litt om tilsvarende røykediskusjon? "Ah, endelig kan jeg kose meg med litt kaffe.." "OMG! Kaffe?!? Det er jo dødsfarlig!!" "Det driter jeg i, det er jo digg" (som er sant).

"Å ja? Vel, gjør som du vil, det er din kropp og ditt liv!"

Så tar det kort tid, og kaffe er nesten forbudt, og kaffedrikkere må gå ut i skogen for å få kaffepausen i fred :(

Lenke til kommentar

Noen tips om hva jeg kan skrive om på en feature om pengespill? Jeg har skrevet om overskuddet til Norsk Lotteridrift, online gambling og det at myndighetene gir Norsk Tipping monopol på spilleautomater.

OMGOSH, Support, mesa so solly!

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Så tar det kort tid, og kaffe er nesten forbudt, og kaffedrikkere må gå ut i skogen for å få kaffepausen i fred :(

:lol:

Dagens! :wee:

Hjemme i dag og jeg... *Henge på hw* Dette forumet har ikke godt av at jeg er for mye borte fra skolen. :whistle:

Forresten, jeg drikker ikke kaffe jeg. :ermm: Er 15år da, bør jeg drikke kaffe da? :confused:

Lenke til kommentar
Eh...lider du av passiv kaffedrikking?

Nei, eg lider av passiv kaffe-lukt innhalering...

Hihi... neida.... Kaffe er ikke så værst. Lukten er ikke _så_ sterk. :)

-Teddy-: Er ikke noe som heter bør eller ikke drikke kaffe. Liker du det så drikker du det, liker du det ikke så drikker du det ikke og syter litte granne om hvor drit det er. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Noen tips om hva jeg kan skrive om på en feature om pengespill? Jeg har skrevet om overskuddet til Norsk Lotteridrift, online gambling og det at myndighetene gir Norsk Tipping monopol på spilleautomater.

OMGOSH, Support, mesa so solly!

Kanskje noe om spilleavhengighet, og at siden Norsk Tipping har monopol, burde de ha et særegent ansvar ovenfor de som ikke kan kontrollere spillingen sin?

(Ikke det at jeg nødvendigvis deler synspunktet, men skolestiler/oppgaver kan man jo fylle med mye meninger og tanker for å få en lengre besvarelse) :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...