SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Gratulerer med dagen marvil! Måtte du få deg noe idag! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Takktakk.. Haha, godt sagt Snowdog.. Klarer meg en liten stund med ny LCD, penger og en Eli Kari Gjengedal sin drinkmixbok. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kjeder meg! Har lasta ned WolfET igjen.. Skal kicke rumpah til noobs.. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 ble en meny igjen i natt. Uff jaja siste denne måneden... tar kvelden. Hareeem Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hmm igår ringte en gammel god vennine og vi pratet i over en time og hun fortalte at hun tenkte mye på meg og greier og idag ringer hun igjen. Får sånne merkelig vibes fra henne. Eg hadde følelser for henne for mange år den men det er forlengst dauet ut. hun bor jo ikke i bergen engang men nå sier hun at hun skal til bergen og vil at vi skal treffes. Sender en del meldinger også. Hun var beste venninen min før og vi var nesten sammen en stund men ble aldri noe av. Er det meg som tenker feil eller har hun følelser for meg? Vil ikke spørre henne men vil jo ikke skuffe henne med å avvise henne siden eg ikke føler noe for henne. Føler at vi har blitt så anderledes liksom og vi kunne aldri passet sammen.....tror eg. Rare greier. Edit: Eg går og legger meg. *gjeesp* Endret 8. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Listen to your penis. Endret 8. februar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 My penis says.... maybe but my heart says no. Anyways god natt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Listen to your penis. What he said. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 DIGG Å LIGGE Å VRI SEG I 3,5 TIMER. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Listen to your penis. What he said. Ka skjedde med de litt mer seriøse postene dine haltan? *savne den gamle haltan* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Listen to your penis. Legger meg jeg og. Merklig hvor kjedlig det kunne bli uten MSN (flippa?).. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Gratulerer med dagen, Marvill. =) *gjesp* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 ARGH! Ikke mer kaffe igjen Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Gratulerer med dagen, Marvill. =) *gjesp* Du legger deg vel ikke nå? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 ARGH! Ikke mer kaffe igjen Klarer du ikke å våkne uten kaffe . Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 svamp: Hw.no er din venn og forumet er en fin båt... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 ARGH! Ikke mer kaffe igjen Klarer du ikke å våkne uten kaffe . Nei. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 svamp: Hw.no er din venn og forumet er en fin båt... :!: Hw.no er min elektroniske venn Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Klarer du ikke å våkne uten kaffe . Nei. Du er nok avhengig og må på avkaffingsklinikk. Kaffe er dårlige greier, altså. Kvalifiserer nesten til bruk av den grønne smileyen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Legger meg ikke, nei, men jeg er trøtt. Sitter på skolen og skriver en feature om pengespill. Hmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg