Fredrik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 r dere noobs l???? KAN IK SKRIVE 1GANG! LOL!! Natta! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Mna, jeg er syk.. Hvordan får jeg vekk det vonde i halsen.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Mna, jeg er syk.. Hvordan får jeg vekk det vonde i halsen.. Kutter den av. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Swallow razorblades! Det funker alltid for sår hals. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nei faen heller. jeg jogger meg en tur! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 JEG HATER CSJEG HATER XP JEG HATER ikke mat... *brb* Jeg DIGGER CS Jeg DIGGER XP Jeg DIGGER også mat *ferdig* Da er vi 33% enige da *Høre på "Little Green bag" og være sliten etter lang redigeringsdag* JEG DIGGER CS JEG HATER XP JEG DIGGER MAT *Men ikke nå* Da er jeg og fuz 66% enig. Er sjuk da, men blir bedre. Skulle til å si noe jeg fant morsomt, men da ville jeg bare få slik fjortisstempel. Har visstnok mistet det jeg hadde. Får stikke og lete litt etter det. /|\ | | Kom på, var siste setningen der fjortissaktig? Veldig lett å få fjortisstempel her. Vel jeg elsket det før hele XP klikket ^^ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 @ Ø.B Ned på Statoil da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Yup. Eg går ut siste turen så er det sengen. Myee stress imorgen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 @ Ø.B Ned på Statoil da? Ikke langt unna! Hehe har faktisk kutta ut denna stygge burgern . 4-5 burgermenyer i uka i gjennomsnitt er ikke bra for helsa mi fant jeg ut. Men jeg åt jo alltid med en kamerat da, så det var jo sosialt Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ohh, nå er jeg trøtt. Men, heter det: "ha det" eller "hadet"? Såg det stod "ha det" på en film. Mener at "hadet" er rett. Jaja, godnatt. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Burgere er jo ikke så ille, er jo bare kjøtt salat og brød, all dressingen og sånn er jo ikke et must have hehe Junkfood og ferdigmat er merkelignok best. Hadde jeg fått det jeg ville når jeg ville ha det så hadde jeg nok vært død nå, skummelt å tenke på... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 TV-kort is teh shit! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 TV-kort is teh shit! Hvilken film/serie? Natta! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Å hurra for en suveren avartar jeg har. Den passer t-skjorta, boxeren og sokkene mine Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 TV-kort is teh shit! Hvilken film/serie? Natta! Det der var Alias. Legger meg, jeg også. Natta. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Ohh, nå er jeg trøtt. Men, heter det: "ha det" eller "hadet"? Såg det stod "ha det" på en film. Mener at "hadet" er rett. Jaja, godnatt. Bare så vi får rettet opp denne vanlige feilen: Det heter "ha det", for det er en "forkortelse" av "ha det bra". "Hadet" er faktisk ikke et ord. Strek under den forrige setningen. En ting til, som mange sier: Eks: "Du er eldre enn meg". Det er feil. Det er en liten forkortelse av en setning, bare at du skal slenge på en "er" i slutten. "Du er eldre enn jeg er" er korrekt. Det funker ikke å si: "Du er eldre enn meg er". Dagens gramatikk-kurs. Endret 7. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Rått! Jeg er 20 år idag Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 La meg bli den første som gratulerer! Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) La meg bli den andre som gratulerer! Gratulerer med dagen! Endret 7. februar 2005 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg