Torjus Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 JEG HATER CS JEG HATER XP JEG HATER ikke mat... *brb* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 JEG HATER CSJEG HATER XP JEG HATER ikke mat... *brb* Jeg DIGGER CS Jeg DIGGER XP Jeg DIGGER også mat *ferdig* Da er vi 33% enige da *Høre på "Little Green bag" og være sliten etter lang redigeringsdag* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 til dere mote eksperter: hvilken genser burde jeg vurdere?: eller Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ØVERSTE. Den er heit. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Eg må dessuten tømme rommet mitt. Holder på å kaste haugevis at ting som eg vet ikke kommer til å bruke og som man ikke får noe særlig av å selge. Helsikes migrene! Dæven snow. Akkurat det har jeg brukt den siste timen på og We must be soulmates! Hehe ja altså eg må male noen strøk til på veggen og fikse listene på igjen og noe små dilldall siden foreldrene skal selge leigligheten. Skal være ferdig innen onsdag. :S Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hmm....er det ikke ett engelsk som er "stuck", og betyr, sitter fast eller.no? trenger engelsk ord for sitter fast Don't kick ass, your foot can get ???? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ATi-Radeon - Begge vel, hvorfor gjøre det så vanskelig? hehe *Jogge ut på kjøkkenet og sjekke kylling filetene* Spice em' up Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Don't kick ass, your foot can get ???? stucked? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hmm....er det ikke ett engelsk som er "stuck", og betyr, sitter fast eller.no? trenger engelsk ord for sitter fast Don't kick ass, your foot can get ???? Don't kick ass, your foot can get dirty Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 JEG HATER CSJEG HATER XP JEG HATER ikke mat... *brb* Jeg DIGGER CS Jeg DIGGER XP Jeg DIGGER også mat *ferdig* Da er vi 33% enige da *Høre på "Little Green bag" og være sliten etter lang redigeringsdag* JEG DIGGER CS JEG HATER XP JEG DIGGER MAT *Men ikke nå* Da er jeg og fuz 66% enig. Er sjuk da, men blir bedre. Skulle til å si noe jeg fant morsomt, men da ville jeg bare få slik fjortisstempel. Har visstnok mistet det jeg hadde. Får stikke og lete litt etter det. /|\ | | Kom på, var siste setningen der fjortissaktig? Veldig lett å få fjortisstempel her. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hmm....er det ikke ett engelsk som er "stuck", og betyr, sitter fast eller.no? trenger engelsk ord for sitter fast Don't kick ass, your foot can get ???? Don't kick ass, your foot can get dirty da ble det den! Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jippi! Jeg har nettopp skrivd en stil på 15 linjer Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jippi! Jeg har nettopp skrivd en stil på 15 linjer Grattis mann! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Rodwelt - Et ord på hver linje? Hva sliter du med å skrive om da? Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Den handlet om barn og unges helse Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 stucked? Det var skuffende å se deg skrive. Var det spøk? Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 til dere mote eksperter: hvilken genser burde jeg vurdere?: Tiger. De Lindeberggenserne begynner det å gå en plagsom inflasjon i. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Den handlet om barn og unges helse Det er jo lett, bare spørr noen gamlinger om hva de synes om unge i dag hehe, får 5 timers foredrag i negativ retning, ta med båndopptaker Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hmm....er det ikke ett engelsk som er "stuck", og betyr, sitter fast eller.no? trenger engelsk ord for sitter fast Don't kick ass, your foot can get ???? Ikke hør på noen andre, det heter stuck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg