Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen her som har peiling på sånt.

Hvor mye koster det å få blomster levert på døren til noen? Sånn i tillegg til blomstene. Hos lokale sjapper ellerno.

Blomster neee... De dør jo bare :thumbdown: Kjøp gull og sølv greier med en fin polert gråstein isteden, litt mer "håndfast" gave ting

Lenke til kommentar

Rommet mitt ser ut som et sted der mange russiske horer har slengt av seg undertøyet diverse steder - på kommoden, sengekanten, inni tøflene, oppå cd-spilleren... i tillegg ser det ut som en forfatter bor der; en haug med tekopper, skrivepapir og teflekker på alle skriverier... i tillegg til litt kvinnelig daglidags rot.

Lenke til kommentar
jaja, AnAnAs ble det no veske på deg?

Seff. Skal lade opp batteriene til camet i natt, så skal jeg poste bilder i morgen. Den er hvit, svær og pusete med en rosa sommerfugl jeg har klistret på og en glitrete sak. Dere kommer til å elske den, I'm sure. :love:

Lenke til kommentar
jaja, AnAnAs ble det no veske på deg?

Seff. Skal lade opp batteriene til camet i natt, så skal jeg poste bilder i morgen. Den er hvit, svær og pusete med en rosa sommerfugl jeg har klistret på og en glitrete sak. Dere kommer til å elske den, I'm sure. :love:

Hvor mye kostet vidunderet? :p

---

Valentine er vanskelig. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...