Lungemannen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Eeam, presterte å trykke poste i feil tråd i stad =/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 [Mental note] Huske å kjøpe ibux imorgen samtidig som eg henter santoz sitt medisin[/Mental note] Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=359754&hl= Alle sjekker ut denne tråden og kommenterer. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Noen her som har peiling på sånt. Hvor mye koster det å få blomster levert på døren til noen? Sånn i tillegg til blomstene. Hos lokale sjapper ellerno. Blomster neee... De dør jo bare Kjøp gull og sølv greier med en fin polert gråstein isteden, litt mer "håndfast" gave ting Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 åhr, vondt i håve... *lure på om eg e gravid* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Blomster neee... De dør jo bare Det gjør jeg også! Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Blomster neee... De dør jo bare Det gjør jeg også! Konklusjon; Du er ikke no å samle på hehe Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg også. Veldig gravid akkurat nå. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg også. Veldig gravid akkurat nå. sarkasme! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=359754&hl=Alle sjekker ut denne tråden og kommenterer. gosj. pRITTIer than realitY.- Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Eg må dessuten tømme rommet mitt. Holder på å kaste haugevis at ting som eg vet ikke kommer til å bruke og som man ikke får noe særlig av å selge. Helsikes migrene! Dæven snow. Akkurat det har jeg brukt den siste timen på og Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Rommet mitt ser ut som et sted der mange russiske horer har slengt av seg undertøyet diverse steder - på kommoden, sengekanten, inni tøflene, oppå cd-spilleren... i tillegg ser det ut som en forfatter bor der; en haug med tekopper, skrivepapir og teflekker på alle skriverier... i tillegg til litt kvinnelig daglidags rot. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jaja, AnAnAs ble det no veske på deg? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jaja, AnAnAs ble det no veske på deg? Seff. Skal lade opp batteriene til camet i natt, så skal jeg poste bilder i morgen. Den er hvit, svær og pusete med en rosa sommerfugl jeg har klistret på og en glitrete sak. Dere kommer til å elske den, I'm sure. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Woho! Lenge siden jeg oppdaterte meg på veskefronten nå! Dette blir spennende! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jaja, AnAnAs ble det no veske på deg? Seff. Skal lade opp batteriene til camet i natt, så skal jeg poste bilder i morgen. Den er hvit, svær og pusete med en rosa sommerfugl jeg har klistret på og en glitrete sak. Dere kommer til å elske den, I'm sure. Hvor mye kostet vidunderet? --- Valentine er vanskelig. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Eg må dessuten tømme rommet mitt. Holder på å kaste haugevis at ting som eg vet ikke kommer til å bruke og som man ikke får noe særlig av å selge. Helsikes migrene! snowDOG_ ; prøv å forestill deg å ha vondt i hodet hver_eneste_dag! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Eg må dessuten tømme rommet mitt. Holder på å kaste haugevis at ting som eg vet ikke kommer til å bruke og som man ikke får noe særlig av å selge. Helsikes migrene! snowDOG_ ; prøv å forestill deg å ha vondt i hodet hver_eneste_dag! Høres kjipt ut =/ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvor mye kostet vidunderet? Den kostet egentlig 950, men var nå satt ned til 550. For et megakupp! I kveld skal mamma sove hos kjæresten sin...sååå søtt Til Valentine's Day ønsker jeg meg gavekort på massasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg