sparks Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 lol, den var litt søt da Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Faktisk så har kalle vært her i natt og jeg våknet for omtrent 1.5t. Greit og ha noen og prate med også.. vi spiller seff warcraft.. så nå blir vi kanskje 4personer her.. Ganske greit det.. Driver og uploader mine seti pakker for øyeblikket.. Bare synd at han må ta så store pauser mellom hver pakke han sender opp Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Vært og kjøpt litt julegaver med venninna mi, men det ble vel mest ting til meg. Så søtt med snø..elsker fotspor i snøen Også ønsker jeg Escada - Magnetism *sukk* Den var dyyyyr! (ja, det er en parfyme forresten) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Faktisk så har kalle vært her i natt... Velvel, har ikke fått så fantastisk mye ut av dagen at det gjør noe... Var å titta litt i en platebutikk, er så mye musikk jeg ønsker meg *sukk* det suger å være blakk. Ellers sitter jeg på pappas laptop og kikker litt rundt, kjeder meg litt though. Noen gode forslag til hva jeg skal slå ihjel tida med? Lurer på om jeg skal tegne litt.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 fillern..videoen lagger. Jeg tok noen bilder i dag. www.mscon.net >oftopic >julestemning. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Ohh ohh idag er det endelig party på gang. Og akkurat nå som eg har skaffet meg penger. Blir fett. Klarte også å finne ut kem som har boomblasteren min som forsavant nyttårs aften anno 2001. Møtte en gammel kompis som sa at en fyr hadde tatt den med seg fra festen den nyttårsaften. jaja så nå har eg boomblaster også. Idag skal eg big pimpin så det holder. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Weee. Nå har jeg prata med muttern om alkohol osv. Digg! Nå får jeg ha pils i kjøleskapet bare jeg er ærlig mot henne, og forteller hva jeg drikker. Hun kommer ikke til å kjøpe pils til meg før jeg er 18, og det er greit. Og jeg får ikke snuse, røyke eller noe sånt. Pils var greit, så lenge jeg var ærlig og ikke kjøpte for mye. :D Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 "for mye" er heldigvis et relativt og tøyelig begrep Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Dessuten drikker du ikke alt på en gang osv, så da kan du jo ha en del der. Protesterer hun på at du tar med for mye så skal du selge det til en kompis osv. Det er seriøst digg å kunne ha pilsen kaldt, mest på sommeren seff, men alikevel, det er digg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Deftones - Hexagram endelig! Jeg har prøvd det meste, fra Heidi Hauge til Satyricon, og endelig fant jeg er sang muttern VIRKELIG klikka på EDIT: *sett opp lyden* Endret 13. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 DiMiles: kjekk avtale det da! Er greit å kunne "pilse" uten at du er redd for at mora di ser deg over nakken. Og røyk er noe dritt, virkelig dritt! Bra man holder seg unna det! jeg skal ALDRI starte å røyke...makan til dritt! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Deftones - Hexagram endelig! Jeg har prøvd det meste, fra Heidi Hauge til Satyricon, og endelig fant jeg er sang muttern VIRKELIG klikka på EDIT: *sett opp lyden* Hvilket album har du den på? Må *kjøpe* den. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Deftones' "Deftones", fin albumtittel... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 snart kan jeg også plage mamma. Ffs, skulle få med en kompis å stikke på kebaben. Stakk fra msn med meldingen: menneh.. må bajse tett nå Det var 40 min siden, vil jeg ete samme nmed han nå? Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Nei, du vil ikke det. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Just spist brokkoli,gulrot og kylling med gresk dressing Nå skal jeg snart ut på tur... Ha en fin lørdagskveld. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Nei, du vil ikke det. JEpp, enig der. Prøver å få med noen andre, kanskje mekke pizza og se kill bill på dvd. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Just spist brokkoli,gulrot Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 Just spist brokkoli,gulrot Grønnsaker, dude! På julaften skal vi ha veggiskalkun. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2003 veggiskalkun? Sounds.. ehm.. good Hmms, apropos det så er det vel på tide å spise frokost? *tenke* Må få snekkra meg noe godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg