Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk så har kalle vært her i natt og jeg våknet for omtrent 1.5t. Greit og ha noen og prate med også.. vi spiller seff warcraft.. så nå blir vi kanskje 4personer her..

Ganske greit det.. Driver og uploader mine seti pakker for øyeblikket.. Bare synd at han må ta så store pauser mellom hver pakke han sender opp

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Vært og kjøpt litt julegaver med venninna mi, men det ble vel mest ting til meg. :blush: Så søtt med snø..elsker fotspor i snøen :thumbs:

Også ønsker jeg Escada - Magnetism *sukk* Den var dyyyyr! (ja, det er en parfyme forresten)

Lenke til kommentar
Faktisk så har kalle vært her i natt...

naughty.gif

Velvel, har ikke fått så fantastisk mye ut av dagen at det gjør noe... Var å titta litt i en platebutikk, er så mye musikk jeg ønsker meg *sukk* det suger å være blakk.

Ellers sitter jeg på pappas laptop og kikker litt rundt, kjeder meg litt though. Noen gode forslag til hva jeg skal slå ihjel tida med? Lurer på om jeg skal tegne litt..

Lenke til kommentar

Ohh ohh idag er det endelig party på gang. Og akkurat nå som eg har skaffet meg penger. Blir fett. :w00t:

Klarte også å finne ut kem som har boomblasteren min som forsavant nyttårs aften anno 2001. Møtte en gammel kompis som sa at en fyr hadde tatt den med seg fra festen den nyttårsaften. jaja så nå har eg boomblaster også. Idag skal eg big pimpin så det holder.

Lenke til kommentar

Weee. Nå har jeg prata med muttern om alkohol osv. Digg! Nå får jeg ha pils i kjøleskapet bare jeg er ærlig mot henne, og forteller hva jeg drikker. Hun kommer ikke til å kjøpe pils til meg før jeg er 18, og det er greit. Og jeg får ikke snuse, røyke eller noe sånt. Pils var greit, så lenge jeg var ærlig og ikke kjøpte for mye. :D :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...