Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen. I tillegg til å være veldig forkjøla har jeg også "super bowl-syken" :sleep:

Men det var verdt det. :)

Btw, drit i å si at amerikansk fotball er dritt, og fotball er dritt osv. Det blir bare teit. Folk har forskjellig smak på ting.

Noe som forresten minner meg på noe som skjer i hverdagslivet mitt:

Jeg må spille fotball minst 2 ganger i uken i gymmen (en sport jeg absolutt ikke liker), men sier læreren at vi skal spille f.eks. basket (en sport som jeg absolutt liker) blir det nærmest opprør fra mange av de andre elevene. Men sitter jeg og sipper hvsi vi spiller fotball? Nei.

Jeg synes det er så idiotisk. :(

Lenke til kommentar
Faen. I tillegg til å være veldig forkjøla har jeg også "super bowl-syken" :sleep:

Btw, drit i å si at amerikansk fotball er dritt, og fotball er dritt osv. Det blir bare teit. Folk har forskjellig smak på ting.

Jeg må spille fotball minst 2 ganger i uken i gymmen (en sport jeg absolutt ikke liker), men sier læreren at vi skal spille f.eks. basket (en sport som jeg absolutt liker) blir det nærmest opprør fra mange av de andre elevene. Men sitter jeg og sipper hvsi vi spiller fotball? Nei.

amerikansk fotball er dritkult da. har vært på en slik kamp (new york giants mot etellerannentlag),men det er lenge siden. men det er kult å se på tv og.

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar

Jeg har den latterligste samfunnslærelæreren (hoho, artig ord) noensinne. Vi har henne i 3. og 4. time, og hun dukket ikke opp. Etter noen minutter spurte vi kontoret om vi fikk ta fri, og da sa de: neida, hun er på skolen, jeg så henne tidligere. Vel, to klokketimer senere dukker hun opp og forteller at hun satt og laget oppgaver til oss og glemte tiden. I to (2) timer... Hvor distré er det en gang fysisk mulig å bli? Det finnes ikke logikk i det, hun satt rett og slett på kopirommet og lekte seg istedefor å dukke opp til timen.

Åndsfraværende menneske.

Ellers rakk jeg ikke bussen to ganger på rad, og jeg hadde nok blitt myrdet av ren kjedsomhet hadde det ikke vært for MP3-spilleren. Thank you, Creative.

Lenke til kommentar

amerikansk fotball er dritkult da. har vært på en slik kamp (new york giants mot etellerannentlag),men det er lenge siden. men det er kult å se på tv og.

Gøy. Når jeg en eller annen gang drar til USA skal jeg helt sikkert se enten en NFL eller NBA kamp. (Kanskje begge deler)

Lenke til kommentar
Blåbærmuffins :love:

*mumse*

ÅH. ÅH. Gimme! Gimme! Fått resultatet av blodprøvene mine. Mangler sinnsykt mye vitaminer, så har lagd meg vitaminshake nå. :wee:

Håper det tar seg opp og stabiliserer seg snart da, uten vitaminer skjer det mye rart og du blir lettere syk.

Kjøpt pimp veska di eller? hehe :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...