Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Trodde "komputer for alle" og PCPro hadde slått seg sammen... Skulle få 3 DVD'er og 11Nr for litt over 300,- men har ikke fått noe enda. Håper det er bra blad.

Da har de gjort noe galt, for jeg har fått to like CD'er og ikke 3 ulike DVD'er. :wee::roll::tease:

Var forrsten 8 sider om det panorama stæsjet. Programmet er egentlig lettere å bruke enn notepad vettu... :roll:

Argh, bruker for mange smileys. *fy Teddy, fy* :p (Argh)

Jeg sliter i dag, er så trøtt at jeg ikke ser land og egentlig så minner hodet mitt meg mer om en sjø under storm.

'Whinewhinewhine" -Det er da lov det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde "komputer for alle" og PCPro hadde slått seg sammen... Skulle få 3 DVD'er og 11Nr for litt over 300,- men har ikke fått noe enda. Håper det er bra blad.

Det var HjemmePC og PC-pro. Det var egentlig på tide, da de hadde samme redaksjon, og stort sett brukte klipp og lim fra hverandre... Jeg sa opp begge abb rimelig fort.

Jeg har alt fått to plagsommme selgere på telefonen. Har reservert meg, men de kaller det kundekontakt, og lojalitetstilbud.....

Lenke til kommentar

De som sier ikke penger kan gjøre en person hoppende glad, tar ekstremt feil... Jeg har nemlig ryddet rommet nå, og fant 2000 kroner under alle klærne. Dvs jeg har råd til den pimpvesken jeg har hatt lyst på leeenge :wee:

Stikker en tur til byen igjen jeg :dribble:

Lenke til kommentar
De som sier ikke penger kan gjøre en person hoppende glad, tar ekstremt feil... Jeg har nemlig ryddet rommet nå, og fant 2000 kroner under alle klærne. Dvs jeg har råd til den pimpvesken jeg har hatt lyst på leeenge :wee:

det er også en måte og kvitte seg med pengene på.... :ermm:

Lenke til kommentar

veit ikke om noen dårligere måte å bli kvitt penger på enn det.

utenom røyk da kanskje :hm:

Lenke til kommentar
we got this smartie arch chix, that we all love, ananas goes pimp and all love to date ya! ;)

Eeeh jeg ville ikke datet ei som bruker 2000,- på en veske hehe, det kommer til å bli jævlig dyrt etterhvert vetu :p

Sånne damer går i lommeboka di og roter og "OI jeg FANT 5000KR heheeey shoppeshoppe" :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...