Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Ah endelig vant jeg litt over støyen fra PC'n, harddiskene har laget støy og irritasjon lenge. En gammel floppykabel og en neve skruer var det som skulle til.

Får lage en 8-timers playlist med chillout musikk i winamp før jeg legger meg, våkner vel når det blir stille :p

Endret av Launch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, pus! Sitter på skolen, går inn i siste uke med et toukers prosjekt, på tide å starte! :thumbup:

Ellers så er det virkelig deilig å bli ferdig med helgen. Sove lenge, ikke ha noen forpliktelser og så videre, det er ikke noe særlig for meg. :ermm:

Skole så tidlig? :ohmy:

Jaja... Hopper i dusjen nå, så skal jeg også på skolen. *Gone*

Lenke til kommentar
kom nettopp fra oppdal. noen som har hip-hop å anbefale som har klassisk musikk blanda med trommer? det er fett hører på en av sangene til konstante trusler, de har en  sånn fet sang.

en rapper som kaller seg "immortal technique" bruker ihvertfall en del instrumenter ala piano,violin+++

snakker om sånn som dette

Hvordan kan du utsette oss for sånn som det.

Fysj :realmad:

Lenke til kommentar

Bah. Har tre IT-timer i dag. Kom for seint da, men så visste det seg at lærern var sjuk. Sitter nå hjemme og sorterer småklipp. Kjipt når jeg har 1500 stykk. Alt fra reklameklipp til de verste snuff-klippa. Noen som har erfaring med kategorisering av småklipp og kan komme med eksakte kategorier, som ikke blir for vide eller for små >_<

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Bah. Har tre IT-timer i dag. Kom for seint da, men så visste det seg at lærern var sjuk. Sitter nå hjemme og sorterer småklipp. Kjipt når jeg har 1500 stykk. Alt fra reklameklipp til de verste snuff-klippa. Noen som har erfaring med kategorisering av småklipp og kan komme med eksakte kategorier, som ikke blir for vide eller for små >_<

Humor, Motor. :p

Lenke til kommentar

I svarte, hva er det komputer for alle har gjort nå da?

Jeg har fått med TO K-CD'er, prikk like. Innholdet og! :wee:

De tenkte vel "Han der ser ikke helt god ut, han må vi sende to cd'er til slik at når han brekker den ene i sinne da han ikke får til pixeline i skogen så kan han installere det nye supre Panorama Vision programmet fra den andre Cd'en. Deretter kan vi torturer han ved å fylle halve bladet med guide til panorama vision slik at han river istykker bladet og. Skal vi fakta sende ham to blader neste gang tro?"

Ok, jeg har dårlig humor nå, er trøtt som f og er sjuk i tillegg. ZzZZZzZ

EDIT: Enden, IE har jo den råe golden ringen da, men jeg likte blasteren til Min datamaskin best.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...