Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Ah endelig vant jeg litt over støyen fra PC'n, harddiskene har laget støy og irritasjon lenge. En gammel floppykabel og en neve skruer var det som skulle til. Får lage en 8-timers playlist med chillout musikk i winamp før jeg legger meg, våkner vel når det blir stille Endret 7. februar 2005 av Launch Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Mornings, Vietnam! How goes? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei, pus! Sitter på skolen, går inn i siste uke med et toukers prosjekt, på tide å starte! Ellers så er det virkelig deilig å bli ferdig med helgen. Sove lenge, ikke ha noen forpliktelser og så videre, det er ikke noe særlig for meg. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei, pus! Sitter på skolen, går inn i siste uke med et toukers prosjekt, på tide å starte! Ellers så er det virkelig deilig å bli ferdig med helgen. Sove lenge, ikke ha noen forpliktelser og så videre, det er ikke noe særlig for meg. Skole så tidlig? Jaja... Hopper i dusjen nå, så skal jeg også på skolen. *Gone* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Egentlig ikke. Men jeg er her så tidlig fordi jeg kjører med pappa. Starter klokka 0800. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 kom nettopp fra oppdal. noen som har hip-hop å anbefale som har klassisk musikk blanda med trommer? det er fett hører på en av sangene til konstante trusler, de har en sånn fet sang. en rapper som kaller seg "immortal technique" bruker ihvertfall en del instrumenter ala piano,violin+++ snakker om sånn som dette Hvordan kan du utsette oss for sånn som det. Fysj Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Huff, har snart matteprøve... Gruer meg!! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hehe, jeg også faktisk. Jeg føler meg veldig forberedt. Satt lenge i går og øvde. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Her er det norsk for full rulle... Fordrag som jeg hadde glemt fikk utsettelse da.. hehe... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Sitter på skolen nå.. Venter på kompisen min... Vi har prosjekt, men så er luringen syk. Han sa ha skulle komme, så jeg må bare avvente situasjonen... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 komt hjem fra skolen jeg....syk...satt og frøys når det var over 22 grader i klasserommet... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Bah. Har tre IT-timer i dag. Kom for seint da, men så visste det seg at lærern var sjuk. Sitter nå hjemme og sorterer småklipp. Kjipt når jeg har 1500 stykk. Alt fra reklameklipp til de verste snuff-klippa. Noen som har erfaring med kategorisering av småklipp og kan komme med eksakte kategorier, som ikke blir for vide eller for små >_< Endret 7. februar 2005 av tjalla Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Bah. Har tre IT-timer i dag. Kom for seint da, men så visste det seg at lærern var sjuk. Sitter nå hjemme og sorterer småklipp. Kjipt når jeg har 1500 stykk. Alt fra reklameklipp til de verste snuff-klippa. Noen som har erfaring med kategorisering av småklipp og kan komme med eksakte kategorier, som ikke blir for vide eller for små >_< Humor, Motor. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har du skitten skjerm? Har er en gratis vindusvask http://screenclean.j1media.com/lick.html Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har du skitten skjerm? Har er en gratis vindusvask http://screenclean.j1media.com/lick.html Virket ikke. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har du skitten skjerm? Har er en gratis vindusvask http://screenclean.j1media.com/lick.html Virket ikke. Hehe, like mange fettmerker på utsiden, men støvet på innsiden er mirakuløst borte! Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ah, the good old times Icon wars: http://www.milkandcookies.com/links/5673/ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) I svarte, hva er det komputer for alle har gjort nå da? Jeg har fått med TO K-CD'er, prikk like. Innholdet og! De tenkte vel "Han der ser ikke helt god ut, han må vi sende to cd'er til slik at når han brekker den ene i sinne da han ikke får til pixeline i skogen så kan han installere det nye supre Panorama Vision programmet fra den andre Cd'en. Deretter kan vi torturer han ved å fylle halve bladet med guide til panorama vision slik at han river istykker bladet og. Skal vi fakta sende ham to blader neste gang tro?" Ok, jeg har dårlig humor nå, er trøtt som f og er sjuk i tillegg. ZzZZZzZ EDIT: Enden, IE har jo den råe golden ringen da, men jeg likte blasteren til Min datamaskin best. Endret 7. februar 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Trodde "komputer for alle" og PCPro hadde slått seg sammen... Skulle få 3 DVD'er og 11Nr for litt over 300,- men har ikke fått noe enda. Håper det er bra blad. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Argh. Skit og kanel! Det tar enda et par dager før jeg får foto-stæsjet mitt fra Kina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg