Ø.B. Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Er ikke noe fan av fotball jeg heller akkurat. men nå skal jeg sove. Så dere får ha en fortreffelig aften videre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Ohhh ohhh ohh! Er det SuperBOWL på tv idag? Vanlig tv3? Og så akkurat inatt når eg ikke skal jobbe imorgen. Rugby kan gå å legge seg. ER ikke halt de samme sammenstøt som det er i nfl. Edit: Liker forsatt vanlig fotball men bare når det er man.utd mot f.eks real madrid eller noe slikt stor og EM/VM. Eller gir eg blanke i den norske tippeligaen og whatever fotball som er gørr kjedelig. Endret 7. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Fyfaen for et hatforhold jeg har til fotball. Ditto. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ohhh ohhh ohh! Er det SuperBOWL på tv idag? Vanlig tv3? Og så akkurat inatt når eg ikke skal jobbe imorgen. Rugby kan gå å legge seg. ER ikke halt de samme sammenstøt som det er i nfl. Edit: Liker forsatt vanlig fotball men bare når det er man.utd mot f.eks real madrid eller noe slikt stor og EM/VM. Eller gir eg blanke i den norske tippeligaen og whatever fotball som er gørr kjedelig. YEAH! Vanlig TV3, du rekker fra andre quarter du! Det blir helt egen stemning av deet, selv om jeg sitter her alene.. Blir veldig revet med! Og det er jevnt.. Blir spennende.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Etter 2 år og 1 måned er det slutt med damen... Hva gjør jeg nå? Dette har faktisk aldri skjedd meg før. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Elsker den sporten. Jeg ville helt seriøst scoret det avgjørende målet som sørget for at Norge vant VM enn å vinne i Lotto. EDIT: WTF wh1te? Helt uten videre? Damn, jaja, hva skal jeg si? Kondolerer? Endret 7. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Elsker den sporten. Jeg ville helt seriøst scoret det avgjørende målet som sørget for at Norge vant VM enn å vinne i Lotto. Akkurat den er vansklig, ville gjort mye for en norsk tittel.. Man er da patriot! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Elsker den sporten. Jeg ville helt seriøst scoret det avgjørende målet som sørget for at Norge vant VM enn å vinne i Lotto. EDIT: WTF wh1te? Helt uten videre? Damn, jaja, hva skal jeg si? Kondolerer? Helt seriøst tror jeg mange ville gjort det. I alle fall jeg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Man er da patriot! Nettopp. Alt for fedrelandet. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 De som sier at Amerikansk fotball er for pingler veit VIRKELIG ikke hva de snakker om! Har selv spilt det i halvannet år, men måtte slutte pga dårlig kne og lang reisevei (siste var vel hovedårsaken). Amerikansk fotball er en utrolig morsom sport både å se på og å spille, det kan kansje virke som om de stopper opp i ett kjør, men i de sekundene ballen er i gang bruker du 110% av det du har å gi og etter en 2-3 sånne stopp er du gjerne utkjørt! I tillegg er det verdens største adrenalin kick å løpe etter en kar og bare smelle til han alt du makter for å så se at han går ned i bakken (gjerne med litt skade ) Så nå er det superbowl for alle penga! (skolen i morra kommer til å gå til helvet*) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Wh1te: KA har skjedd? Ka?? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Så nå er det superbowl for alle penga! (skolen i morra kommer til å gå til helvet*) Skolen gikk til h. etter fjorårets superbowl... Men dum ENGELSKlærer faktisk, skrev melding da jeg ba om å få gå hjem... Jeg: "Du, jeg har fått sånn hodepine.. Det er super bowl-syken, du vet, den går nå" Lærer: "Jaaaaaaaaaaaaaaaa, det forstår jeg godt! Nei vi vil ikke ha noen smitte, du får vel gå hjem da". Lærern forstod faktisk ikke... Oppriktig talt, hun er så dum.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Korte signaturer is teh skit. Nå skal jeg sove. Tror jeg også blir litt mer aktiv på forumet denne uka fordi FB slutter i morgen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Da er man ikke særlig smart. Britisk-engelsk lærer sikkert. Nei får snart komme meg bort å se på. være het litt til. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Da er man ikke særlig smart. Britisk-engelsk lærer sikkert. Nei får snart komme meg bort å se på. være het litt til. Engelsklærer som aldri hadde vært i hverken US eller UK.. Hun er ikke det nå lenger.. vet ikke hva jeg gjør i morgen.. Mulig jeg blir hjemme, eller går hjem ut over dagen.. Er overtrett allerede, lover ikke godt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Wh1te: KA har skjedd? Ka?? Vet ikke. Jeg har vel vært en idiot. Jeg har aldri sett på andre, tatt på andre eller kysset andre - det har heller ikke hun. Vi har gått i klasse sammen hele vgs og vært kjærester siden 1. januar -03. Jeg tror faktisk ikke det har gått opp for meg enda og jeg regner med at det smeller når det skjer. Jeg er helt avhengig av henne. Hun er den eneste jeg har elsket (og fortsatt elsker). Jeg kommer aldri til å akseptere at hun får seg en ny kjæreste. Den dagen det skjer, vil være den siste dagen jeg snakker med henne. Jeg kommer til å gjøre alt for at hun ikke skal nærme seg andre. Hva faen gikk galt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg sitter her og ser på kampen, og lukker øynene og tenker tilbake på den tiden da jeg satt med faren min på søndager etter kirken og så på amerikansk fotball. Gode, gamle dager... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har vel vært en idiot. Jeg tror faktisk ikke det har gått opp for meg enda og jeg regner med at det smeller når det skjer. Jeg er helt avhengig av henne. Hun er den eneste jeg har elsket (og fortsatt elsker). Jeg kommer aldri til å akseptere at hun får seg en ny kjæreste. Den dagen det skjer, vil være den siste dagen jeg snakker med henne. Jeg kommer til å gjøre alt for at hun ikke skal nærme seg andre. Huff! *flashbacks* Eg skjønner jævla godt ka du mener. Kan egentlig ikke trøste deg med noe og ikke engang med at tiden vil hjelpe for eg får forsatt sterke følelser når eg tenker på hun som var min første og eneste ekte kjærlighet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg sitter her og ser på kampen, og lukker øynene og tenker tilbake på den tiden da jeg satt med faren min på søndager etter kirken og så på amerikansk fotball. Gode, gamle dager... How sweet! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Neste tur til statene da SKAL eg på en eller annen NFL kamp. Må være digg å føle den stemningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg