Fredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er fortsatt GMail på moten? OLD! natta. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Super Bowl er igang! Verdens barkeste idrett, den klart mest taktiske og intelligente og uten tvil mest underholdene. Jeg skal kose meg med denne kampen! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Super Bowl er igang! Verdens barkeste idrett, den klart mest taktiske og intelligente og uten tvil mest underholdene. Jeg skal kose meg med denne kampen! Og jeg skal kose meg sammen med deg! Pepsi og chips står klart! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Super Bowl er igang! Verdens barkeste idrett, den klart mest taktiske og intelligente og uten tvil mest underholdene. Jeg skal kose meg med denne kampen! Hvem kanal? Bare kødder, HVILKEN kanal? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Super Bowl er igang! Verdens barkeste idrett, den klart mest taktiske og intelligente og uten tvil mest underholdene. Jeg skal kose meg med denne kampen! Hvem kanal? Bare kødder, HVILKEN kanal? TV3 sender den direkte nå i natt. Viasat Sport i reprise i morgen. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 begynner ikke før 1345 i morra... tror ikke jeg legger meg riktig enda Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) *slettet* Endret 6. februar 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 arrgh, skole om 8,5 timer eller no sånt no Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Argh... Har en hel deilig franskinnlevering foran meg. Dette blir en laaaang natt Måtte ta to omganger med t-baner i dag, fire ekle jugoslavere som fulgte etter meg, men fikk heldigvis en kompis til å møte meg på hjemveien, ettersom de fulgte etter inn på den andre t-banen også... syke mennesker. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva er galt med signaturen min? Hvis jeg får den fjernet, garanterer jeg dødsdom over den som fjerner den. trodde det bare var lov med 4 linjer i signaturen....i din er det 5 Nei? Jeg ser 4 kjører oppløsning: 1280*1024 WHO THE FUCK CARES!? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva er galt med signaturen min? Hvis jeg får den fjernet, garanterer jeg dødsdom over den som fjerner den. trodde det bare var lov med 4 linjer i signaturen....i din er det 5 Nei? Jeg ser 4 kjører oppløsning: 1280*1024 WHO THE FUCK CARES!? hehe, words Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Er vannvittig glad! Fikk vite før i dag av treneren min at jeg er tatt med på interkretslaget i fotball! Er så glad at jeg griner! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Shit, det er bra Bandidos Pelle. Fotball...å, som jeg savner det! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Grattis Pelle. ja i min glanstid spilte jeg da fotball jeg også Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Grattis Pelle. ja i min glanstid spilte jeg da fotball jeg også jeg også, når jeg var veldig liten. jeg fikk en femmer av bestefar for hver person jeg takla, etter kampen var alle på det andre laget dritsure på meg og jeg var rik Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Fyfaen for et hatforhold jeg har til fotball. Diskutèr. Endret 7. februar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jepp, fotball er noe drit! tror ikke det er så mange motstandere av den påstanden her...? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har i hvert fall bare gode minner om fotball. Da jeg var liten, var det kjempegøy å spille fotball og jeg fikk mange venner på den måten. Da jeg ble litt eldre, og jentelaget ble oppløst, ble jeg tilskuer på hver eneste kamp fordi kjæresten min spilte. Gode minner har jeg også fra når vi ser fotball på tv og spiser brownies. Fotball er dritgøy samme om man spiller eller er tilskuer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg