Staalkontroll Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Haha, 16GB tsk tsk! Det duger. Jeg fikk maskinen gratis, skal ikke klage. "serveren" min er på 15 gig 550 mhz celeron 128 mb ram EDIT: som står på mi mor sitt rom og durer, greit med eksternt skrivebord Endret 6. februar 2005 av haddis Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 På tide å sette opp en "servermaskin" her, P3 500 med 256MB RAM og 16GB disk. Kan bli sengemaskin\backup. hva er en sengemaskin? Pc man bruker mens man sitter/ligger i senga? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 På tide å sette opp en "servermaskin" her, P3 500 med 256MB RAM og 16GB disk. Kan bli sengemaskin\backup. hva er en sengemaskin? Pc man bruker mens man sitter/ligger i senga? Godt ikke alle er like dumme som Lufen. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 men holder ikke ut enn mer enn kanskje et par minutter med 50cent og metall osv. Hvordan våger du å nevne rap og metal i samme setning?! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) men holder ikke ut enn mer enn kanskje et par minutter med 50cent og metall osv. Hvordan våger du å nevne rap og metal i samme setning?! fordi det er like dårlig begge delene? EDIT: nerdVANNA, garanterer dødsdom over signaturen din... Endret 6. februar 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 fordi det er lige dårlig begge delene? Din søknad om å komme inn i min bok over fremtidige drapsofre vil bli behandlet hurtigst mulig. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 fordi det er lige dårlig begge delene? Din søknad om å komme inn i min bok over fremtidige drapsofre vil bli behandlet hurtigst mulig. oki.....! :!: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 men holder ikke ut enn mer enn kanskje et par minutter med 50cent og metall osv. Hvordan våger du å nevne rap og metal i samme setning?! JA! Hvordan våger han!? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva er galt med signaturen min? Hvis jeg får den fjernet, garanterer jeg dødsdom over den som fjerner den. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva er galt med signaturen min? Hvis jeg får den fjernet, garanterer jeg dødsdom over den som fjerner den. trodde det bare var lov med 4 linjer i signaturen....i din er det 5 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva er galt med signaturen min? Hvis jeg får den fjernet, garanterer jeg dødsdom over den som fjerner den. trodde det bare var lov med 4 linjer i signaturen....i din er det 5 Nei? Jeg ser 4 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 trodde det bare var lov med 4 linjer i signaturen....i din er det 5 Skinnet du bruker wrapper. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hva er galt med signaturen min? Hvis jeg får den fjernet, garanterer jeg dødsdom over den som fjerner den. trodde det bare var lov med 4 linjer i signaturen....i din er det 5 Nei? Jeg ser 4 kjører oppløsning: 1280*1024 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Dere bruker skin som wrapper. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 nerdVANNNA sin signatur er på 4 linjer den, ikke noe problem det. Uansett synes jeg at det er tullete å bråke om en linje fra eller til når hele saken henger sammen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 nerdVANNNA sin signatur er på 4 linjer den, ikke noe problem det. Uansett synes jeg at det er tullete å bråke om en linje fra eller til når hele saken henger sammen. må da finne på noe da jeg har en søknad om død under behandling! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 nerdVANNNA sin signatur er på 4 linjer den, ikke noe problem det. Uansett synes jeg at det er tullete å bråke om en linje fra eller til når hele saken henger sammen. må da finne på noe da jeg har en søknad om død under behandling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg