Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 heldiggrisen. Jeg må sloss for den jeg bruker hver dag. Jeg og! Vi har to dataer med nettilgang (den bærbare ble stjelt! ) og den ene er til deling på meg, søs, mamma og pappa! Søsteren min fant ut at jeg og ho skulle skrive opp når vi brukte datan, så nå sitter jeg her. Første januar ble de trehundre timene jeg var forran henne slettet, nå er jeg 70 timer forran henne igjen... Jeg gleder med til mai! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 heldiggrisen. Jeg må sloss for den jeg bruker hver dag. Jeg og! Vi har to dataer med nettilgang (den bærbare ble stjelt! ) og den ene er til deling på meg, søs, mamma og pappa! Søsteren min fant ut at jeg og ho skulle skrive opp når vi brukte datan, så nå sitter jeg her. Første januar ble de trehundre timene jeg var forran henne slettet, nå er jeg 70 timer forran henne igjen... Jeg gleder med til mai! Mange timer sitter du foran om dagen? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Barb tipper jeg? Har ikke giddi å utstyrt denna karen ennå... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 heldiggrisen. Jeg må sloss for den jeg bruker hver dag. Jeg og! Vi har to dataer med nettilgang (den bærbare ble stjelt! ) og den ene er til deling på meg, søs, mamma og pappa! Søsteren min fant ut at jeg og ho skulle skrive opp når vi brukte datan, så nå sitter jeg her. Første januar ble de trehundre timene jeg var forran henne slettet, nå er jeg 70 timer forran henne igjen... Jeg gleder med til mai! Har 2 laptoper og 1 stasjonær selv. AHAHAHA. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har ikke noe imot å komme til deg og ta en av dem..! Har en selv da, men den er litt...Ødelagt. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) kom nettopp fra oppdal. noen som har hip-hop å anbefale som har klassisk musikk blanda med trommer? det er fett hører på en av sangene til konstante trusler, de har en sånn fet sang. Endret 6. februar 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har ikke noe imot å komme til deg og ta en av dem..! Har en selv da, men den er litt...Ødelagt. Lekt teselskap i bios? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ble litt lattermild da en Linux / Mac fan skulle vise meg hjemmesiden sin: www.aomnet.com Oh, fin side! Argh, han har fixet den nå, istad var den SKIKKELIG morsom Bare se på screenshottet under. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ble litt lattermild da en Linux / Mac fan skulle vise meg hjemmesiden sin: www.aomnet.com Oh, fin side! Argh, han har fixet den nå, istad var den SKIKKELIG morsom Bare se på screenshottet under. Det er det jeg så! :!: Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg og. Hahhahaha Linux ass Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har ikke noe imot å komme til deg og ta en av dem..! Har en selv da, men den er litt...Ødelagt. Lekt teselskap i bios? Mnei, jeg bare har tatt fra hverandre delene og litt sånt...Vet egentlig ikke hvor noe av den er nå! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 kom nettopp fra oppdal. noen som har hip-hop å anbefale som har klassisk musikk blanda med trommer? det er fett hører på en av sangene til konstante trusler, de har en sånn fet sang. en rapper som kaller seg "immortal technique" bruker ihvertfall en del instrumenter ala piano,violin+++ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 kom nettopp fra oppdal. noen som har hip-hop å anbefale som har klassisk musikk blanda med trommer? det er fett hører på en av sangene til konstante trusler, de har en sånn fet sang. en rapper som kaller seg "immortal technique" bruker ihvertfall en del instrumenter ala piano,violin+++ snakker om sånn som dette Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) kom nettopp fra oppdal. noen som har hip-hop å anbefale som har klassisk musikk blanda med trommer? det er fett hører på en av sangene til konstante trusler, de har en sånn fet sang. en rapper som kaller seg "immortal technique" bruker ihvertfall en del instrumenter ala piano,violin+++ snakker om sånn som dette Spør i hip hop tråden. (se signatur) edit:leif Endret 6. februar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 http://www.home.no/fragletrollet/Lickface!.mp3 Søndagsarbeidet Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 http://www.home.no/fragletrollet/Lickface!.mp3 Søndagsarbeidet Hvorfor har du lagd det? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 http://www.home.no/fragletrollet/Lickface!.mp3 Søndagsarbeidet Det var ubeskrivelig tragisk. En blanding av idiotisk ejay og elendig sjanger! TRAGISK! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det var ubeskrivelig tragisk. En blanding av idiotisk ejay og elendig sjanger! TRAGISK! Kanskje vi skal gjøre det komplett? Og la deg være litt med i produksjonen? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hm, folk stort sett liker jo britney spears og 50 Cent, så hva kan man forvente seg... Sangen er for informasjonens skyld ikke laget med Ejay, og alt er laget selv. Ingen ferdige samples (med unntak av noen veldig få, som videre er manipulert...). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg