Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

heldiggrisen. Jeg må sloss for den jeg bruker hver dag.

Jeg og!

Vi har to dataer med nettilgang (den bærbare ble stjelt! :( ) og den ene er til deling på meg, søs, mamma og pappa! Søsteren min fant ut at jeg og ho skulle skrive opp når vi brukte datan, så nå sitter jeg her. Første januar ble de trehundre timene jeg var forran henne slettet, nå er jeg 70 timer forran henne igjen... Jeg gleder med til mai! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og!

Vi har to dataer med nettilgang (den bærbare ble stjelt! :( ) og den ene er til deling på meg, søs, mamma og pappa! Søsteren min fant ut at jeg og ho skulle skrive opp når vi brukte datan, så nå sitter jeg her. Første januar ble de trehundre timene jeg var forran henne slettet, nå er jeg 70 timer forran henne igjen... Jeg gleder med til mai! :love:

Mange timer sitter du foran om dagen?

Lenke til kommentar

Jeg og!

Har 2 laptoper og 1 stasjonær selv. AHAHAHA.

Lenke til kommentar
kom nettopp fra oppdal. noen som har hip-hop å anbefale som har klassisk musikk blanda med trommer? det er fett hører på en av sangene til konstante trusler, de har en sånn fet sang.

en rapper som kaller seg "immortal technique" bruker ihvertfall en del instrumenter ala piano,violin+++

Lenke til kommentar
kom nettopp fra oppdal. noen som har hip-hop å anbefale som har klassisk musikk blanda med trommer? det er fett hører på en av sangene til konstante trusler, de har en  sånn fet sang.

en rapper som kaller seg "immortal technique" bruker ihvertfall en del instrumenter ala piano,violin+++

snakker om sånn som dette

Lenke til kommentar
kom nettopp fra oppdal. noen som har hip-hop å anbefale som har klassisk musikk blanda med trommer? det er fett hører på en av sangene til konstante trusler, de har en  sånn fet sang.

snakker om sånn som dette

Spør i hip hop tråden. (se signatur)

edit:leif

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...