SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Fra og med denne søndagen er jeg singel.. på heltid. Hadde eg fått en krone for hvergang du har sagt det så........hadde eg sikkert hatt en tier eller mer. Dagen startet digg og eg tenkte eg skulle ta hunden med ut siden han ikke har fått være litt løs pga skaden han fikk og alt så helt fint ut med han. Vel ha var løs og snuste og alt var digg helt til denne forb... tispen kom ut fra skogen og begynte å løpe mot og santoz løpte med henne og lekte uten å gidde å høre på ropene mine og der klarte idioten å "slå opp" skaden sin igjen. FOR FAEN!!! 2uker (av 3-4 som vetten anbefalte) i bånd og kun do turer og 5mins heftig løping og lek klarte han å ødlegge alt. Nå harlter han ikke så bad som han gjorde før men likevel. Blir 2-3uker til før han er fin igjen. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Typisk søndags-syndrom det der. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har bursdag i dag jeg...19 år og greier Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ja, da drar man og blir borte i 3 uke. Nato-øvelse og så SIOB-trening på rena. Blir et helvette rett og slett. Håper det ikke blir for tungt for madammen :( Nytt livet folks og ikke gjør noe jeg vil ha gjort bedre, ok? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ja, da drar man og blir borte i 3 uke.Nato-øvelse og så SIOB-trening på rena. Blir et helvette rett og slett. Håper det ikke blir for tungt for madammen :( Nytt livet folks og ikke gjør noe jeg vil ha gjort bedre, ok? god tur Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ble litt lattermild da en Linux / Mac fan skulle vise meg hjemmesiden sin: www.aomnet.com Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ble litt lattermild da en Linux / Mac fan skulle vise meg hjemmesiden sin: www.aomnet.com Oh, fin side! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har lyst på biiiiil! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har lyst på min egen pc. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har lyst på min egen pc. uff...har 3 og velge mellom jeg..... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 heldiggrisen. Jeg må sloss for den jeg bruker hver dag. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ååååå, jeg har vondt i halsen. Hadde sikkert gjort mindre vondt å ta den ut enn å ha den for øyeblikket. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen som husker vilken dag LOST går? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Ble litt lattermild da en Linux / Mac fan skulle vise meg hjemmesiden sin: www.aomnet.com :!: Jaja, familieparty her. Muttern har bursdag og fattern har akkurat hatt. edit: LOST går på onsdag. Endret 6. februar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen som spiller diablo her nå som kan ta ancients i nm for meg Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Da våknet vi etter en fuktig kveld. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen som spiller diablo her nå som kan ta ancients i nm for meg HAhaha. Barb tipper jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg