sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 nå er jeg redd...skikkelig redd her.. tror ikke det er positivt når jenter på 7-8 år sier hei til meg..... ! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Da vet du at du ikke er skummel. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Eller kanskje det er søstrene dine? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Eller kanskje det er søstrene dine? neup..! har ikke småsøstre......uans. skummelt...hva slags signaler sender jeg ut..sånn engentlig? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Eller kanskje det er søstrene dine? neup..! har ikke småsøstre......uans. skummelt...hva slags signaler sender jeg ut..sånn engentlig? Som en vennelig mann som gir godterier. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 nå er jeg redd...skikkelig redd her.. tror ikke det er positivt når jenter på 7-8 år sier hei til meg..... ! Smårips! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Gutten morgon everyone... Look what i found http://www.deviantart.com/view/14864823/ Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Gutten morgon everyone... Look what i found http://www.deviantart.com/view/14864823/ Og slik gikk det til at jeg fikk meg en ny skrivebordsbakgrunn. Fin tysk/svensk, forresten. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har bursdag i dag jeg... 19 år og greier Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Godmorgen/God dag. Det var ikke noe gøy å ta pc'en hjem kl. 5 i natt fra lan. Kjørte da, men det blei bæring uansett. Men det var gøy å spille, spesielt når jeg vant alle kampene i Call of Duty. Gratulerer MaxTiger! Endret 6. februar 2005 av robB Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kom inn og hør på radio folkens Akkurat nå kødderinger de http://multiradio.er.1337.md:1337/ Det der var skikkelig dårlig. :!: Noe så sugent! Det suger så hardt at det er moro! :!: Nei, det gjør at jeg vil ta livet av meg selv.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg er så sur nå. Hver ny kjæreste jeg får, ender det opp med å være noe helt vannvittig med. Fra og med denne søndagen er jeg singel.. på heltid. Når man slår dama si, er man ikke mye mann kan en si. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 slår?? for en fyr.. ring de ti største kompisene dine og slå tilbake! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 slår?? for en fyr.. ring de ti største kompisene dine og slå tilbake! Vold mot vold løser ikke en dritt. Håper han dør av seg selv istedet... Lenke til kommentar
laerda Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Gratulerer MaxTiger! Takker og bukker Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Gratulerer MaxTiger! Takker og bukker Gratulerer! Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 slår?? for en fyr.. ring de ti største kompisene dine og slå tilbake! Vold mot vold løser ikke en dritt. Håper han dør av seg selv istedet... åkei, får poste bildet av fyren med tittelen "konebanker" på de steder han vanker mest, jobb, skole, uteplasser osv.. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 jeg hadde slått tilbake jeg...viss det var mulig, da! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Vold mot vold løser ikke en dritt. Håper han dør av seg selv istedet... Vold løser alle problemer. Har du et problem vold ikke løser, bruker du ikke nok av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg