Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen klemmer på sånne stress-baller, jeg slår ihjel kattunger... Har du mange av dem? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Trodde jeg hadde 12 til, men jeg har visst vært litt slapp med mating...så 5 døde Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen klemmer på sånne stress-baller, jeg slår ihjel kattunger... Har du mange av dem? masseproduksjon.....? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Finnes det noe bedre enn å sitte oppe og drikke cola og spise chips foran dataen? Ikke svar. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Trodde jeg hadde 12 til, men jeg har visst vært litt slapp med mating...så 5 døde seriøst? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg kan ihvertfall informere om at å løpe fra grefsen til torshov etter man har vært sosial, er relativt slitsomt Hvorfor løp du da? Det tar så lang tid å gå... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nå sitter jeg her og laster ned 180GB fra en venn over internett, greide nemmelig å miste mine 200 gig, så jeg har mye å ta igjen! Men jeg har min fine musikk å høre på! Har snart lastet ned 1/180!!! WEE! Tror du burde skaffe deg fisker, Zyklon... Det er billigere! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Trodde jeg hadde 12 til, men jeg har visst vært litt slapp med mating...så 5 døde seriøst? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Tror du burde skaffe deg fisker, Zyklon... Det er billigere! Ja, begynn med guppier og så tar du det helt ut med en steinbit/gjedde ellerno... så kanskje du DØR! kattedreper Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Jeg hørte litt på de der Multiradio-greiene nå, faen til dårligere tullering skal du lete lenge etter EDIT: Faen til dårlig radio i det hele tatt Endret 6. februar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg hørte litt på de der Multiradio-greiene nå, faen til dårligere tullering skal du lete lenge etter Noe så bedrøvelig! :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 *gjespe fornøyd* Jaja kjedet meg såpass at eg fyrte på Scarface på lerret og fikk tiden til å gå på en nærmest religiøs måte! Nå har eg fred og kan begynne å gjøre meg klar for sengen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Det er alltid gøyt å rydde etter en fest. Det positive er jo panten.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Panten er ikke så mye verdt bryet med å rydde men hvis man finner uåpnede flasker som ingen gidder å bry seg om å hente så snakker vi. Anyways god natt. Blunker som besatt her. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nattinatt. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan det gikk til, men nå sitter jeg altså på Windows Messenger. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Panten er ikke så mye verdt bryet med å rydde men hvis man finner uåpnede flasker som ingen gidder å bry seg om å hente så snakker vi. Anyways god natt. Blunker som besatt her. Ble to flasker, tuborg. Coronaen min forsvant...Jaja, kjekt var det iallefall.. Godnatt Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Og SupremeX: Fortsett å håpe på det du! I will. The Aviator var jo ikke så verst. Litt forvirrende slutt, though... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Trøtt... Lurer på hvorfor jeg alltid roter i senga, altså slenger fra meg så mange greier oppi der at jeg ikke får plass selv og tryner i sofan og sovner. I morgen skal jeg flytte rotet oppi sofan isteden *Genialt, me be smart* Tror jeg må om-møblere litt her Gjøre stuen til soverom (med kjøkken og egen inngang) og sette sengen på stuen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg