Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ...Sier han som har sittet foran pc'en i hele dag. Jeg har ingen venner å komme hjem fra. Seriøst? Er vel ikke det. Jeg er bare usosial. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 All right! Har begynt å klatre oppover igjen etter fritt fall et år nå. ... hæh? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 All right! Har begynt å klatre oppover igjen etter fritt fall et år nå. ... hæh? på sosial-lista. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 All right! Har begynt å klatre oppover igjen etter fritt fall et år nå. ... hæh? Ser du har hengt utenfor ot.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ...Sier han som har sittet foran pc'en i hele dag. Jeg har ingen venner å komme hjem fra. Seriøst? Er vel ikke det. Jeg er bare usosial. er ikke alle som har så sterkt behov for å leke sosial ja Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ...Sier han som har sittet foran pc'en i hele dag. Jeg har ingen venner å komme hjem fra. Seriøst? Er vel ikke det. Jeg er bare usosial. er ikke alle som har så sterkt behov for å leke sosial ja leke sosial? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kom inn og hør på radio folkens Akkurat nå kødderinger de http://multiradio.er.1337.md:1337/ Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ...Sier han som har sittet foran pc'en i hele dag. Jeg har ingen venner å komme hjem fra. Seriøst? Er vel ikke det. Jeg er bare usosial. er ikke alle som har så sterkt behov for å leke sosial ja leke sosial? Leke... Du vet.. Som supermann og Batgirl. Leke. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg er litt trøtt og jeg lurer på hvor B|Real blir av Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg kan ihvertfall informere om at å løpe fra grefsen til torshov etter man har vært sosial, er relativt slitsomt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg kan ihvertfall informere om at å løpe fra grefsen til torshov etter man har vært sosial, er relativt slitsomt Hvorfor løp du da? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kom inn og hør på radio folkens Akkurat nå kødderinger de http://multiradio.er.1337.md:1337/ Det der var skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kom inn og hør på radio folkens Akkurat nå kødderinger de http://multiradio.er.1337.md:1337/ Det der var skikkelig dårlig. :!: Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Kom inn og hør på radio folkens Akkurat nå kødderinger de http://multiradio.er.1337.md:1337/ Det der var skikkelig dårlig. :!: Noe så sugent! Det suger så hardt at det er moro! :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvem faen er det der? Dette var så forferdelig kjipt og jævlig å høre på at jeg fikk lyst å slå ihjel en kattunge... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Hvem faen er det der? Dette var så forferdelig kjipt og jævlig å høre på at jeg fikk lyst å slå ihjel en kattunge... Hehehhe. Multiradio.no @ Quakenet Endret 6. februar 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvem faen er det der? Dette var så forferdelig kjipt og jævlig å høre på at jeg fikk lyst å slå ihjel en kattunge... Uansett hva som skjer har du lyst til å slå ihjel en kattunge. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvem faen er det der? Dette var så forferdelig kjipt og jævlig å høre på at jeg fikk lyst å slå ihjel en kattunge... Uansett hva som skjer har du lyst til å slå ihjel en kattunge. Et bevis på all elendighet som finnes. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Nå skal jeg snart legge meg, så natta alle sammen! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Noen klemmer på sånne stress-baller, jeg slår ihjel kattunger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg