SupremeX Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Var det et ja? TONIO HAR SHÆRSTE!!! ÆDDA BÆDDA DU BRUKER BLEIE!!!! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Folk virker litt oppspilte her nå. Anyways, har nå giddet å spille Deus Ex på Icanal, hvorfor søren har ikke jeg hatt lyst til å spille det før? Endret 5. februar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Da la man seg til å sove, etter over 40 timer uten søvn. Natta! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 mistenker at supremeX har vært oppe litt for lenge ? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) mistenker at supremeX har vært oppe litt for lenge ? Neida. Bare lider av plutselige innfall... edit: Støvsugde CPU-vifta, og gjett om ikke idle-tempen gikk ned 4 grader. Digg. Endret 5. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Så søppel... so3 har blitt, bare i min tid liksom.(Sutrenostalgikerveteraner, ikke whine liksom ) Endret 5. februar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Så søppel... so3 har blitt Føler meg truffet. Faktum er at jeg poster her lite i forhold til enkelte, og nå så jeg mitt snitt til å heve søppelfaktoren enda noen hakk. Eventuelt bare for å være "morsom". Ikke vær så stive da, folkens. edit: Enkelte skulle det være. Endret 5. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ganske mange nye søpple-brukere som har begynnt å skrive i so3..til og med bare i de siste dagene er det blitt mange flere... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Øhm? Kan ikke huske å ha sett så mange nye de siste dagene. Uansett, jeg kjeder meg, og ser filmen på TVN. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Øhm? Kan ikke huske å ha sett så mange nye de siste dagene. Uansett, jeg kjeder meg, og ser filmen på TVN. Hvilken film er det a? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Ganske mange nye søpple-brukere som har begynnt å skrive i so3..til og med bare i de siste dagene er det blitt mange flere... Tja. Ikke at jeg føler meg ny i søppel, da jeg har nesten 1000 innlegg i Off-Topic. Tror jeg skal se Nettet på TV3 nå, så The Aviator på lerret. Grei kveld det... edit: fredrikrb: Sammensvergelsen er også tøff. Tror jeg ser den istedenfor Nettet. Endret 5. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Camron Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Mente ikke deg Supreme Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Weee. Jeg er tilbake på nett! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 FAEN! Jeg skulle varme opp noe ris i micro'n. Rester fra middagen i går. Såklart trykka jeg en null ekstra. 10min stede for 1. Jeg glemte hele shiten, og nå ligger risen rundt i heeele micron Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Fikk 400 kroner av skolen for å ha fikset pcene... Så na har jeg kjøpt meg 2 cd'er(Opeth - Orchid og Einherjer - Blot) og en dvd (Donnie Darko)! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Eg erklærer denne lørdagen for en MØKKA lørdag!! Tips til dere som ikke liker idioter: Hvis du ser noen fulle folk som kommer hoiende mot deg så unngå de. Fanken folk kan være idioter. Noe annet: Til dere som har lagt meg på msn men som ikke har chattet noe særlig på over 2mnd har eg slettet. Er ikke vitsi å ha folk på msn listen når man ikke skal chatte eller noen ting. Dette gjelder da de som give a f..... Er flere som eg har mer kontakt med som eg lot være ifred. Måtte bare få rensket msn'en. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Var det et ja? TONIO HAR SHÆRSTE!!! ÆDDA BÆDDA DU BRUKER BLEIE!!!! Ikke akkurat det jeg hadde ventet av deg... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Var det et ja? TONIO HAR SHÆRSTE!!! ÆDDA BÆDDA DU BRUKER BLEIE!!!! Ikke akkurat det jeg hadde ventet av deg... Nei, ting er ofte helt annerledes enn man skulle tro, ikke sant? Camron: Ok. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ganske mange nye søpple-brukere som har begynnt å skrive i so3..til og med bare i de siste dagene er det blitt mange flere... Er det meg du peker mot da? Joda, du har sikkert rett SupremeX! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg