Ø.B. Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sitter i min oversizede-Biltemagenser, drikker te og prøver å lure meg ut av dette bursdagsselskapet. Unnskyldning, anyone? Det å være syk er tydeligvis ikke bra nok.. Det er da bare å stikke hvis du er syk? Ellers får du late som du tråkker over med beinet ell noe og hinke derfra. Burde funke Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Du er syk med en SMITTSOM sykdom... Host eller nys... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Lat som om du holder på å sovne... Funka for meg en gang i tiden, ble alltid kastet ut fra klasseromet men ulempen var at rektor skulle babble crap i en halvtime før jeg ble sendt hjem... hehe Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Gjort en avtale med en venninne nå. Vi drar dit, gir henne gaven, bælmer sprit og sjangler ut etter en time... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kan noen skaffe meg noe godteri før jeg kreperer? Jeg kjeder meg maks, og blir mer og mer forvirret av en veninne for hver dag som går. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 for noen teite drittunger..! Ikke gi deg AnAnAs, ikke betal for buksen! AnAnAs,..er jo bare helt..! Du veit det ikke går an å pule over internett? Du kjenner henne heller ikke, og forhåpentligvis (for hennes del..) slipper hun det bekjentskapet.. Hvorfor i hælvete oppfører du deg da som en fjortenåring på speed med hormoner på størrelse med en drita abnormal da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 med hormoner på størrelse med en drita abnormal da? Jeg velger å overse den der! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 fjortenåring på speed med hormoner på størrelse med en drita abnormal da? Hmm............... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ååh så bra.. jaja ha en fin kveld alle sammen. jeg prøver å stikke bort igjen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Kjeder meg såpass at eg tror eg tar meg en wa... mens eg ser på bildene eg har av dimiles. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Samme her, SnowDOG_. Plutselig tilbake. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Borte nå, kommer plutselig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sånn, siden handelen min er i orden, kan jeg nu røpe Den Store Hemmeligheten. Spillene fikk jeg fra Finn.no. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 LOL! Derfor du holdt tyst. Så fyren ikke skulle få flere bud. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Damen, faktisk. Men, ja, såklart. Man beskytter det man har kjært. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ahh, deilig, 0,5l glass med cola, 9 isbiter og en skive sitron! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ahh, deilig, 0,5l glass med cola, 9 isbiter og en skive sitron! Skulle jeg få det sa du? Ble tørst nå jeg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Er Thea blitt 18? I så fall, nok en sak jeg ikke har fåttt med meg... Dersom du er blitt 18, gratulerer på mektig etterskudd. EDIT: Jeg nekter å tro at du er en av dem som sniker seg inn på byn... Jeg har nok dessverre ikke blitt atten, nei. Hvorfor har du vanskelig for å tro at jeg bruker falskt legg? Satt og håpte på at du faktisk hevet deg over å gjøre det. Menmen. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ahh, deilig, 0,5l glass med cola, 9 isbiter og en skive sitron! Skulle jeg få det sa du? Ble tørst nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg