SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Ja det er noe drit som skjer med den msn'nen. *kjede seg bigtime* Endret 5. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvorfor må alle bitche mot meg på èn gang? Tror de snart må danne en kø der borte ass... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ka mener du? Fortell. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 bitcher de? hater det Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvorfor må alle bitche mot meg på èn gang? Tror de snart må danne en kø der borte ass... jeg gjør ikke det ! Jeg elsker AnAnAs Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg bitcher ikke. Jeg satt Paracet i halsen istad, hihi, skylte ikke godt nok. Det var... interessant. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Må være noe gruppe msn greie på gang. *kjede seg* *Høre på Michael jackson - Rock with you* Edit: *sette på jackson5 - i'll be there* Endret 5. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 bitcher de? hater det Jeg vet. Saken er at jeg har lånt en bukse av en jente, og hun påstår nå at jeg har utvidet den. Jeg sier greit, kanskje jeg har det, men det var du som lånte meg den og du som dreit deg ut..også skal hun begynne å kreve penger for buksen når det bare er å slenge den i tørketrommelen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 tenk viss vi hadde en maskin som fikk alle brukere som kjedet seg, samlet i et rom så kunne vi gjort noe skøy Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 tenk viss vi hadde en maskin som fikk alle brukere som kjedet seg, samlet i et rom så kunne vi gjort noe skøy Ha en god kveld Hanne Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 bitcher de? hater det Jeg vet. Saken er at jeg har lånt en bukse av en jente, og hun påstår nå at jeg har utvidet den. Jeg sier greit, kanskje jeg har det, men det var du som lånte meg den og du som dreit deg ut..også skal hun begynne å kreve penger for buksen når det bare er å slenge den i tørketrommelen. GAD! det er så typisk for noen å være så vrang..må da skjønne at sånt kan skje når de låner bort ting.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 bitcher de? hater det Jeg vet. Saken er at jeg har lånt en bukse av en jente, og hun påstår nå at jeg har utvidet den. Jeg sier greit, kanskje jeg har det, men det var du som lånte meg den og du som dreit deg ut..også skal hun begynne å kreve penger for buksen når det bare er å slenge den i tørketrommelen. for noen teite drittunger..! Ikke gi deg AnAnAs, ikke betal for buksen! AnAnAs,..er jo bare helt..! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ikke min feil at hun ikke har rumpe... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ikke min feil at hun ikke har rumpe... det stemmer! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 for noen teite drittunger..! Ikke gi deg AnAnAs, ikke betal for buksen! AnAnAs,..er jo bare helt..! Slutt med flørtinga a. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har vært sngeliggenes i hele dag jeg. Spist en brødskive, en banan og 5 lomper med smør, kanel og sukker. Ser frem til Brødrene Dahl etterpå da. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Legg meg til msn da, Hanne? Kunne trengt noen jenter som ikke bitcher på listen.. ([email protected]) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 for noen teite drittunger..! Ikke gi deg AnAnAs, ikke betal for buksen! AnAnAs,..er jo bare helt..! Slutt med flørtinga a. sorry...overtrøtt på lan! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Sitter i min oversizede-Biltemagenser, drikker te og prøver å lure meg ut av dette bursdagsselskapet. Unnskyldning, anyone? Det å være syk er tydeligvis ikke bra nok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg