Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Min mening om vold er at det kun er greit i selvforsvar/forsvare andre som får bank. Slik som 8 mot en. Hadde det kommet 4-5 hissige karer så hadde vel han som fikk bank fått mindre skader, og da er det greit. ER du førstemann som angriper så fortjener du balltre i hodet. Naboen gjorde no bra for en stund siden, han er 19 og 4 andre 19-åringer skulle ta han. Han ble så sinna at han bare stod å rista (duden er diger, ikek feit, men diger) Da stakk de andre, de ble så redde. Han bare stirret de i senk :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett det verste eg vet om er slik når flere hopper på en. Kom i bråk med noen filipinere når eg var 17 og da var det 5-6 stk som hoppet på meg og slo og sparket fra lle kanter. Eg var full og slett med balangsen med de fikk meg ikke ned i bakken. Tok ett slag og traff en av de og han gikk døn i bakken og reiste seg ikke. Da sluttet de siden de innså at de ikke klarte å ta meg. Eg kompis av meg sto og så på mens eg fikk på trynet. Selv har eg hjulpet mange når de fikk bank av flere folk.

Lenke til kommentar
Min mening om vold er at det kun er greit i selvforsvar/forsvare andre som får bank. Slik som 8 mot en. Hadde det kommet 4-5 hissige karer så hadde vel han som fikk bank fått mindre skader, og da er det greit. ER du førstemann som angriper så fortjener du balltre i hodet. Naboen gjorde no bra for en stund siden, han er 19 og 4 andre 19-åringer skulle ta han. Han ble så sinna at han bare stod å rista (duden er diger, ikek feit, men diger) Da stakk de andre, de ble så redde. Han bare stirret de i senk :p

Veldig enig med deg der sjefen ;)

Lenke til kommentar

Sorry Mario, men du skuffer meg nå. Det å gjengjelde vold er kanskje noe av det dummeste man gjør, uansett hvor provosert man blir. Om man holder besinnelsen i en slik situasjon, er detganske sikkert at man kommer helskinnet (dvs. ved god helse og ingen politianmeldelser) ut av det. Hva du gjøre for noen år siden er IKKE et godt foregangseksempel, og det å oppfordre folk til å gjøre det samme er bare enda verre.

 

Bjaa, om du har mottatt trusler eller lignende er det kanskje best å ta saken videre? Hvis dette er noe som har holdt på en stund... Men uansett hva du gjør, IKKE la deg provosere :)

Lenke til kommentar
I bergen snør det. Men imorgen skal det regne vist. :(

Sparks kor lenge var du sammen med damen?

tror det var 3 mnd.. grunnen til at jeg slo opp var utrolig latterlig.. men jeg har lært mye av det.. jeg slutta forresten med cs pga henne.. jeg var total avhengig av cs.. herregud :(

 

satt å så på henne en stund idag... fy ****** å hu er pen :(

Lenke til kommentar

Gratulerer!

 

At du klarte å slutte CS! Er mange "avhengige" i klassen min .. De gjør ikke noe annet... Heldighvis startet jeg aldri å spille seriøst, spilte maks 15 min på en god dag..Spilte nesten aldri etter jeg fikk ADSL (rundt juletider i fjord) Spiller aldri noen spill lengre nesten, men når NFSU kom så klarte jeg ikke å la hver... Men hva jeg skal med Ati 9700 kort? det vet jeg ikke :p

Lenke til kommentar
jeg slutta faktisk i webdesign jobben pga henne og (etter jeg slo opp var jeg så sur på meg selv.. jeg var skikkelig nerd den gangen så jeg gav ****** i alt som het data..)

Er så utrolig kipt å gi slipp på så mye for at man pluttselig en dag er slutt.

Har en kammerat som har sluttet skolen, sluttet å drikke og holder på og slutte å røyke også pga dama. Det verste er at hun er fan ikke sikker på om at hun elsker han. Har vært sammen nå i...tja...8 måneder.

Gruer meg bare så bigtime til det forholdet der går grus.

Fyren kommet til å gjøre noe serriøst dumt når det skjer.

Lenke til kommentar
Slutte på skolen for dama? Hva skal det gjøre for noe positivt for dama da? Slutte å røyke er dvel ikke det værste som kunne skje.

Vel, hun har droppet ut og han så vel heller mere lyst til å være sammen med henne så...ja...ikke vet jeg hva som beveger seg i fyrens/damas hode.

FUBAR er i allefall det forholdet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...