enden Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 da er du fan meg et problem barn, hvis du kjøper spill som er over 5år gamle..men det er jo egentlig ganske så fett å bare ha dem i hylla da Kanskje eldre spill har noe som dagens spill mangler..? Dårlig grafikk. Prøv sjarm Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 For 1000kr kunne jeg har fått meg mat!! Eller 16 pakker med sigaretter. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Spoiler er til bil.. [overført] en som ødelegger, -bremse (fx festbremse) [fly] bremseklaff avsløring Whatev... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Spoiler er til bil.. [overført] en som ødelegger, -bremse (fx festbremse) [fly] bremseklaff avsløring Whatev... Hold munnen! jeg har flere innlegg en deg! Men så poster jeg såå mye utenfor ot.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 De burde lage en ny syndicate!! *kjede seg suicidalt* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Nice, psilo. Syndicate über alles (i hvert fall i sin sjanger). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 For 1000kr kunne jeg har fått meg mat!! Eller 16 pakker med sigaretter. Now ya talkin! Bundy: "kjeften på deg..jeg har flere inlegg en det du noen gang kommer til å få!!!"#¤!"¤!"¤!"¤!"¤" Ser du hvor latterlig det er? Fitte...er sulten. cerion, milano?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Bundy: "kjeften på deg..jeg har flere inlegg en det du noen gang kommer til å få!!!"#¤!"¤!"¤!"¤!"¤" Ser du hvor latterlig det er? Bare vent når jeg ikke henger i ot mer.. Da kommer du og be om nåde... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Bundy: "kjeften på deg..jeg har flere inlegg en det du noen gang kommer til å få!!!"#¤!"¤!"¤!"¤!"¤"Ser du hvor latterlig det er? Bare vent når jeg ikke henger i ot mer.. Da kommer du og be om nåde... Done deal Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 b-real har et relativt heftig forsprang da... *Barnebursdag: KOAS!* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Bundy: "kjeften på deg..jeg har flere inlegg en det du noen gang kommer til å få!!!"#¤!"¤!"¤!"¤!"¤"Ser du hvor latterlig det er? Bare vent når jeg ikke henger i ot mer.. Da kommer du og be om nåde... Done deal Hehe, hele greia var ment som spøk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 D0h...var derfor jeg svarte slik jeg gjorde.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 da er du fan meg et problem barn, hvis du kjøper spill som er over 5år gamle.. Ja, man er nok det. Seriøst jeg hater InfoCare. Skal ringe de på mandag med sint tone. Nå er jeg faen forbanna over at de ikke har greid å fikse skjermen min på over en mnd. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Krev refound på stedet. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 da er du fan meg et problem barn, hvis du kjøper spill som er over 5år gamle.. Ja, man er nok det. Seriøst jeg hater InfoCare. Skal ringe de på mandag med sint tone. Nå er jeg faen forbanna over at de ikke har greid å fikse skjermen min på over en mnd. oi,det var kjipt. personlig har jeg bare bra erfaringer med dem. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Seriøst jeg hater InfoCare. Skal ringe de på mandag med sint tone. Nå er jeg faen forbanna over at de ikke har greid å fikse skjermen min på over en mnd. Bare minn de på forbrukerkjøpsloven som sier at ting skal fikses innen rimelig tid, om ikke det gjøres har man krav på et låneprodukt. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 God morgen my fellow nerds Nå sitter jeg her å venter på at ei venninde skal komme innom med kartongen hu kjøpte til meg i sverige Orker ikke mer lucky strike nå, fikk kjøpe noen pakker med det billig her om dagen, det er jo faen meg tortur og røyke det Jaja, blir vel filmkveld på meg i kveld tror jeg noen av dere som skal ut å party? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 D0h...var derfor jeg svarte slik jeg gjorde.. Trodde du bare var litt teit... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Seriøst jeg hater InfoCare. Skal ringe de på mandag med sint tone. Nå er jeg faen forbanna over at de ikke har greid å fikse skjermen min på over en mnd. Bare minn de på forbrukerkjøpsloven som sier at ting skal fikses innen rimelig tid, om ikke det gjøres har man krav på et låneprodukt. Noe å referere til? Blir litt dumt hvis dette skulle skje: "Hvorfor er ikke skjermen min ferdig? Dere vet at jeg har krav på låneprodukt hvis varen ikke fikses innen rimelig tid?" "Sier hvem?" "......." Tviler på at det ville skjedd, men uansett... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 God morgen my fellow nerds Nå sitter jeg her å venter på at ei venninde skal komme innom med kartongen hu kjøpte til meg i sverige Orker ikke mer lucky strike nå, fikk kjøpe noen pakker med det billig her om dagen, det er jo faen meg tortur og røyke det Jaja, blir vel filmkveld på meg i kveld tror jeg noen av dere som skal ut å party? Var i går. Kan vel knapt kalle det party, alt for mye testostoron i lufte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg