Dingot0m Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Hurra meg rundt. Jeg har kjøpt nye spill. [snip] Alt til den nette sum av 438kr (inkl. frakt). Hvor? Endret 5. februar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hehe. På den hemmelige siden som jeg jeg ikke forteller om. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hehe. På den hemmelige siden som jeg jeg ikke forteller om. Det der er råttent gjort... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hehe. På den hemmelige siden som jeg jeg ikke forteller om. Quick guess: www.gamesmix.com? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hehe. På den hemmelige siden som jeg jeg ikke forteller om. Kan ikke si A uten å si B. TØZ! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Pne he he. Skal si ifra hvor det er når handelen er i boks. Gamesmix.com er det ikke. Hallo, Dreamweb er 14 år gammelt, og Syndicate er 12 år gammelt. Så gamle spill selger de ikke der. Best av alt. Dreamweb kostet 10 kroner, og Syndicate 20. Hoho. Endret 5. februar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Pne he he. Skal si ifra hvor det er når handelen er i boks. Jeg tolker det dithen at det bare finnes et slikt tilbud, siden du ikke vil si det før handelen er i boks? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg og to kamerater har linket fra i går, så det ble ikke så mye søvn...Faktisk ikke noe i det hele tatt. Trøtt! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg tolker det dithen at det bare finnes et slikt tilbud, siden du ikke vil si det før handelen er i boks? Ganske korrekt, min kjære Watson. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg tolker det dithen at det bare finnes et slikt tilbud, siden du ikke vil si det før handelen er i boks? Ganske korrekt, min kjære Watson. da er du fan meg et problem barn, hvis du kjøper spill som er over 5år gamle.. men det er jo egentlig ganske så fett å bare ha dem i hylla da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hmm, da så. Ikke at jeg bryr meg om gamle spill uansett. Jeg er utrolig støl i skuldre og lår, og vi hadde turn igår. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hehe. På den hemmelige siden som jeg jeg ikke forteller om. Høhøhø! Eg kan sikkert fint skaffe de HELT gratis! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 da er du fan meg et problem barn, hvis du kjøper spill som er over 5år gamle..men det er jo egentlig ganske så fett å bare ha dem i hylla da Kanskje eldre spill har noe som dagens spill mangler..? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 da er du fan meg et problem barn, hvis du kjøper spill som er over 5år gamle..men det er jo egentlig ganske så fett å bare ha dem i hylla da Kanskje eldre spill har noe som dagens spill mangler..? Dårlig grafikk. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 da er du fan meg et problem barn, hvis du kjøper spill som er over 5år gamle..men det er jo egentlig ganske så fett å bare ha dem i hylla da Kanskje eldre spill har noe som dagens spill mangler..? Dårlig grafikk. Å nei, å gud, o smerte! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Fikk lyst å spille duke nukem.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Nå har jeg blitt banna fra 3 n00bservere Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 da er du fan meg et problem barn, hvis du kjøper spill som er over 5år gamle..men det er jo egentlig ganske så fett å bare ha dem i hylla da Kanskje eldre spill har noe som dagens spill mangler..? Spilte mye mer dataspill "i gamle dager". Du nevnte Syndicate og Theme Park... gode gamle klassikere. At Syndicate er så gammelt som 12 år overrasker meg faktisk litt. PS: Tror jeg husker en kode til Syndicate. Kall laget ditt Cooper Team. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 PS: Tror jeg husker en kode til Syndicate. Kall laget ditt Cooper Team. Spoiler! Warn warn!!11 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 PS: Tror jeg husker en kode til Syndicate. Kall laget ditt Cooper Team. Spoiler! Warn warn!!11 12 år gammelt spill! Det er jo ikke spoiler.. Spoiler er til bil.. "Det er en fin bil" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg