Orbo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 BTW. Alle som bruker Firefox; prøv tweeken i signaturen min Den er henta fra forumet.. Hva mener du? Er det en på forumet som har lagt den ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det er så forbanna irriterende når venner ringer deg fra fest når du sitter hjemme og kjeder ræven av deg kl22 og utover og de snakker om kor kult det er og at eg måtte ha vært der osv..... Det er rett og slett evil! Edit: Forbanna møkk også! Kjøpte en ny sånn Kong tyggelek til hunden og dritten kostet 140kr og tror ikke #¤=%? klarte å ødlegge dritten i løpet av 10min og satte en bit i halsen. Går det bra med ham? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 103 stjerner. Kun 17 igjen. Gleder meg sånn til "overraskelsen" når jeg har alle tror du blir sendt opp til yoshi på taket på slottet eller noe, leeeenge siden jeg har spilt det.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Wohoo! Minilan i kjellern! Mye brus, mye mat. ahh... lifes good! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 103 stjerner. Kun 17 igjen. Gleder meg sånn til "overraskelsen" når jeg har alle tror du blir sendt opp til yoshi på taket på slottet eller noe, leeeenge siden jeg har spilt det.. hyyyysj, dont spoil it. Kanona ved dammen ute gjøres klar og man kan skyte seg opp på taket ja. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Wohoo! Minilan i kjellern! Mye brus, mye mat. ahh... lifes good! Samma her! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Wohoo! Minilan i kjellern! Mye brus, mye mat. ahh... lifes good! Samma her! og her! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Går det bra med ham? Jau han klarte å harke det av seg selv. Faen så eg skulle kjede meg nå da. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hihi, enda en koselig kveld på sofaen med samme jente som sist Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hihi, enda en koselig kveld på sofaen med samme jente som sist så hvorfor sitter du her...? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 WTF! PC'en slo seg av. Jeg måtte restarte PSU og så starte igjen... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 WTF! PC'en slo seg av. Jeg måtte restarte PSU og så starte igjen... Restarte PSU? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hihi, enda en koselig kveld på sofaen med samme jente som sist så hvorfor sitter du her...? Owned! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hihi, enda en koselig kveld på sofaen med samme jente som sist så hvorfor sitter du her...? Frodi jenta på sofaen er søstra hans og nå har han fått beskjed om å legge seg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Jenta på sofaen måtte drite, og har vært vekk i 10 minutter nå, så Kaiern sjekker innom. "Brb a, søten! Ska bare drite!" Endret 4. februar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hihi, enda en koselig kveld på sofaen med samme jente som sist så hvorfor sitter du her...? Hehe.. knaillbra Men til saken. Jeg har ikke internett lenger Jeg hadde så mye fravær på skolen at jeg ikke hadde fått vitnemål, så jeg sluttet bare. Så da har jeg flyttet hjem til Kvalsund hvor det bare finnes gammel ISDN Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hihi, enda en koselig kveld på sofaen med samme jente som sist så hvorfor sitter du her...? Fordi hu har dratt Hadde ikke vært her hvis hu hadde vært her enda Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Detta er rått, stter her hos fetteren min og surfer på ettet på Tv-en.. noe så kult:!: Me hva skjer i kvelden? skal snart se på reprisen av lost.. 10 over 12.. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Men til saken. Jeg har ikke internett lenger Jeg hadde så mye fravær på skolen at jeg ikke hadde fått vitnemål, så jeg sluttet bare. Så da har jeg flyttet hjem til Kvalsund hvor det bare finnes gammel ISDN haha, Kvalsund er jo den "store" plassen da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg