PlatinumFlyer Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Og jeg kommer ikke til å søke offentlige skoler.. Tror jeg... Kanskje Oslo Handelsgym, Allmenn eller ØA.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Om det er bra kommer jo helt an på om du interesserer deg for fagene. Selv vurderer jeg å søke på allmennfag på tre forskjellige skoler. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) jeg tok 1. byggfag 2.mekaniske fag elns 3. elektro er det bra eller? Hvis du er intressert i en av dem 3 så... EDIT: *ops* Er det ikke "ulovlig" å snakke om skole i denne tråden? Endret 4. februar 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vil bare anbefale idrettlinja til alle som er glad i å trene og som er interessert i å lære om kroppens funksjoner og hva som skjer når man trener. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Skolevalg ja! Takk for påmindelsen *gå inn på vigo.no* Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Skolevalg ja! Takk for påmindelsen *gå inn på vigo.no* hehe man kan skifte på valgen helt frem til fristen går ut? ikke sant?? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Det skal være mulig ja. Da ble det: VK2 Medier og kommunikasojn (Elvebakken) Almennfaglig påbygning 30t (Elvebakken) Reklame, illustrasjon, Design (Elvebakken) Håper bare jeg får bra nok grades til å komme inn på Elvebakken neste år... Lærerne er ekstra strenge i år Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vil bare anbefale idrettlinja til alle som er glad i å trene og som er interessert i å lære om kroppens funksjoner og hva som skjer når man trener. Hvis jeg ikke kommer inn på 1,2 eller 3 så skal jeg velge mellom Naturbruk og Idrett Tror det blir idrett Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hæ? Kan man søke nå? *åpne brev* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hæ? Kan man søke nå? *åpne brev* Hehe, du kan vente til 31. Februar (Tror jeg) Og ja, man kan endre på søknaden før 1. Mars Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hæ? Kan man søke nå? *åpne brev* Hehe, du kan vente til 31. Februar (Tror jeg) Og ja, man kan endre på søknaden før 1. Mars det er maks 29 dager i februar Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hæ? Kan man søke nå? *åpne brev* Hehe, du kan vente til 31. Februar (Tror jeg) Og ja, man kan endre på søknaden før 1. Mars det er maks 29 dager i februar Ja vel da... 29.Februar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 WTF. Weird. Jeg må vel rote meg til å søke, satser på å komme inn neste år også. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Herrlig å komme inn på denne tråden nå som eg kjedet meg sånn. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nå reiser jeg på et minilan! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ja vel da... 29.Februar går bare til den 28. i år men men Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ja vel da... 29.Februar går bare til den 28. i år men men Glem det @SnowDog_: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bare venta på deg, SnowDOG_! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Det er så forbanna irriterende når venner ringer deg fra fest når du sitter hjemme og kjeder ræven av deg kl22 og utover og de snakker om kor kult det er og at eg måtte ha vært der osv..... Det er rett og slett evil! Edit: Forbanna møkk også! Kjøpte en ny sånn Kong tyggelek til hunden og dritten kostet 140kr og tror ikke #¤=%? klarte å ødlegge dritten i løpet av 10min og satte en bit i halsen. Endret 4. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 103 stjerner. Kun 17 igjen. Gleder meg sånn til "overraskelsen" når jeg har alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg