b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 YAY!!!! ... Evig positiv du! Jeg nei? Jeg bedriver psykisk terror mot andre folk jeg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 YAY!!!! ... Evig positiv du! Jeg nei? Jeg bedriver psykisk terror mot andre folk jeg. neinei , din glede og positivitet henriver oss andre I'm off Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ghaaaaaaaaaaaal!!!!!!! Fittnabb PC!!! DØØ!!!!!!!!!!!!!! *kaste ut av vinduet* Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *100 stjerner på mario 64* King! Jeg prøvde lenge men satt fast på 97. Kanskje jeg skal finne fram 64'ern og prøve meg? Nei du? 120 er jo lett. Begynte å spille for et par dager siden. Må bare ikke få overkill. Ta å spill du. Jeg driver å lurer på hvor de to siste secretstarsene er. Også skal jeg runde Banjo og Kazooie. Et barnespill på 64 enda bedre enn mario. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Banjo Kazooie er rå stili! Savner det litt. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Banjo Kazooie er rå stili! Savner det litt. har runda både banjo kazooie og banjo tooie Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ghaaaaaaaaaaaal!!!!!!! Fittnabb PC!!! DØØ!!!!!!!!!!!!!! *kaste ut av vinduet* Hva har skjedd? Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Banjo Kazooie er rå stili! Savner det litt. har runda både banjo kazooie og banjo tooie Har bare runda Banjo Kazooie jeg. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ghaaaaaaaaaaaal!!!!!!! Fittnabb PC!!! DØØ!!!!!!!!!!!!!! *kaste ut av vinduet* Hva har skjedd? jeg vet, han skylder på pc'en siden han tapte i en eller annen cs cup. stemmer ikke det, fuzzy ? Lenke til kommentar
piit Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bare meg som syns hun Tone Damli Aaberge fra Idol er utrolig søt? Klarer ikke la være å smile når jeg ser henne jeg. For dere som ikke har sett på Idol, se her. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 BTW. Alle som bruker Firefox; prøv tweeken i signaturen min Den er henta fra forumet.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 For dere som ikke har sett på Idol, se her. Skummelt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Banjo Kazooie er rå stili! Savner det litt. har runda både banjo kazooie og banjo tooie Har bare runda Banjo Kazooie jeg. Har ikke tatt Gruntilda. Mangla ett egg inn i den statua..Virkelig irriterende, planer om å fått gjort noe med det rett rundt hjørnet.. men Tooie kult da? Har etterlyst det på diverse butikker. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Skummelt søt? Whatever floats your boat, eller noe. Hun hadde et litt snodig ansiktsuttrykk. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Har ikke tatt Gruntilda. Mangla ett egg inn i den statua..Virkelig irriterende, planer om å fått gjort noe med det rett rundt hjørnet.. men Tooie kult da? Har etterlyst det på diverse butikker. tviler på at du får tak i det, hvis du ikke etterlyser det på qxl eller noe, jeg forhåndsbestilte det med en gang det kom ut Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Noen andre her som får opp reklame for OPG- Oslo Private Gymnasium i MSN kontaktlisten?... Eller har de valgt meg ut som om det skulle være et sånt direkte-reklame byrå som står bak? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Da har jeg sendt inn søknad for VGS! 1. Elektro 2. Teknisk 3. Mekken Privet skole: Natur bruk (reserve) Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 jeg tok 1. byggfag 2.mekaniske fag elns 3. elektro er det bra eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg