Kenneth Dammyr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Gave til damer er hard Sist fikk vi besteveninna til å finne noe for oss .D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Neida, gaver til madammen er ikke vanskelig i det hele tatt egentlig...er bare å legge hode i bløtt. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Sist fikk vi besteveninna til å finne noe for oss .D Hehe, vi hadde en kongeplan fordi søsteren hennes jobber på en bokbutikk i samme senteret, men så var hun ikke på jobb. Det var da vi innså at vi hadde tatt oss vann over hodet.¨ b-real: Hmm, vi tenkte på vin, men tenkte at vi ikke skulle ta det denne gangen også. Har tross alt gitt det til de fleste damene i det siste. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Vin er...vel..jau.. Nei gi meg ei flaske cognac Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Neida, gaver til madammen er ikke vanskelig i det hele tatt egentlig...er bare å legge hode i bløtt. Ringer deg om et par uker for tips jeg da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Neida, gaver til madammen er ikke vanskelig i det hele tatt egentlig...er bare å legge hode i bløtt. Ringer deg om et par uker for tips jeg da Hehe. Ok, jeg har ikke no problem med å velge gave til madammen..men jeg kjenner jo ikke deres så...men hvis dere virkelig har så stor tillit til meg så go ahead Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jippi! Endelig har jeg bygget nok til å lage gulv og ny etasje på fyrstikkhotellet mitt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jippi! Endelig har jeg bygget nok til å lage gulv og ny etasje på fyrstikkhotellet mitt. Lite å gjøre på? Få se bilde da! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 FUCKINGS løk! Hva galt? :\ Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 FUCKINGS løk! Rå løk er godt, spesielt på karbonader. Tror jeg suser på butta en tur. Må ha livets nødvendigheter... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Apropo vin. Tror vi var de eneste som ikke gav vin. Da ble gaven vår litt ekstra spesiel Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nytt hovedkort bestilt! =) Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nytt hovedkort bestilt! =) Hvilket bestillte du da? Trengte du ikke ny se pe u? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nytt hovedkort bestilt! =) Hvilket bestillte du da? Trengte du ikke ny se pe u? tar sjansen på at cpuen virker.. ble et Asus P4C800-E Deluxe ^^, Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Nytt hovedkort bestilt! =) Hvilket bestillte du da? Trengte du ikke ny se pe u? tar sjansen på at cpuen virker.. ble et Asus P4C800-E Deluxe ^^, Det har en kamerat av meg og BTW. Alle som bruker Firefox; prøv tweeken i signaturen min Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 YAY!!!! ... Evig positiv du! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 ARGH! Tnett er så fitte ustabilt at det gjør vondt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg