Jan Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *100 stjerner på mario 64* Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Fikk du 100 stjerner nå ? gratulere ! det er søren tutte meg ikke lett ! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *innstallere half life 2* Skal si du er tidlig ute! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 VÅR OPPFATTELSESEVNEIfgøle en udnerøkslese ved Cmarbidge Uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd,retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan ftotsart lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev, men odret i sin hleeht. merket dette.. var ikke spesielt vanskelig å lese Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *innstallere half life 2* fu! jeg kan ikke spille noe som helst Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 seriøst får jeg noen gang spillt det her eller? ca hundre homser, loadinger, steder jeg skal skrive navnet mitt og andre ting jeg skal trykke på Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *100 stjerner på mario 64* hehe, *mimre litt* tja, du har enda 20 stjerner igjen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvor får man kjøpt det? Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *100 stjerner på mario 64* King! Jeg prøvde lenge men satt fast på 97. Kanskje jeg skal finne fram 64'ern og prøve meg? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *100 stjerner på mario 64* King! Jeg prøvde lenge men satt fast på 97. Kanskje jeg skal finne fram 64'ern og prøve meg? Hvorfor ikke. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Neste LAN tar jeg med Goldeneye og 64. Halo, Doom, HL2, Splinter Cell.. Ingenting kan måle seg med Goldeneye på 64. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 VÅR OPPFATTELSESEVNEIfgøle en udnerøkslese ved Cmarbidge Uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd,retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan ftotsart lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev, men odret i sin hleeht. Hihi Stemmer det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Psilocybe: Kan du få strobo tingen til å kun blinke en gang? Regner med man setter kamaret med langt lukkertid i ett helt mørkt rom og flasher engang. Trodde blitz var raskere enn strobo. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Gidd... (Hvis det er sånn skremmeting.) Det er ikke det. Har du ikke sett waldo før? Det er en skremmeting. Dessuten er ikke Waldo der Såg han ikke hvertfall Where's waldo? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Gidd... (Hvis det er sånn skremmeting.) Det er ikke det. Har du ikke sett waldo før? Det er en skremmeting. Dessuten er ikke Waldo der Såg han ikke hvertfall Where's waldo? Se på bildet i minst 5min Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ingenting kan måle seg med Goldeneye på 64. Alt annet er bare crap i forhold. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 I'm bored. Lurer så på om jeg skal drikke i morra... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 I'm bored. Lurer så på om jeg skal drikke i morra... Bringebærsaft? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Bah, gidder i alle fall ikke å drikke i kveld. Svelger jo piggtråd her jeg sitter. Det er så vidt glasscolaen går ned, og da er det ganske så galt. Var oppi senteret en tur for å finne presang til en dame som blir 18 sammen med en kompis. Det endte opp med at vi kjøpte en pyntegjenstand til henne. Hun går kunstnerlinjen, så får håpe hun er kunstnerisk i tillegg. Tok med en bukett roser i tillegg, bare sånn i tilfelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg