Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ROFFELOFFELOLOLOROFELLLOOLOMG

 

Ikke si at du kjøpte på fylling for 600 kroner for 30 GB også i tillegg til 349 kroner i måneden det koster... Må bare si at du kan ****** ikke betale Telenor for de ekstra GB'ne... ikke gjør det, da trur de at folk faktisk liker linjenen slik de er :O

 

Har selv 10 GB Telenor :(

 

Hehe gjorde faktisk (er ikke jeg som betaler:P)det når jeg hadde 1Gb i måneden..Orket ikke og ha Isdn fart det gikk rett og slett for sagte :cry:

Fikk 10Gb i dag, har brukt opp 20% bare idag...men skal ikke bestilie flere påfyllinger...nå..det for holde.

*dødovergbgrensene*

Endret av nikkor
Lenke til kommentar

jaja.. Endelig på nett igjen.. Hadde tenkt at dagen idag skulle bli sløving og masse snakking på MSN\IRC\Forum ,men idag dro jeg ut og jobbet.. Jeg og Reidar satt opp 11stk tynneklienter inn i nettverket med LCD skjerm.. Hele regningen til kommunen kom på 160.000kr... De fortjente det!

 

Så nå etter og ha satt opp over 20 tynneklienter så kan jeg alle IP adressene til serverne i Bergen kom. nett =D Inkl backup IP`er osv..

 

Så idag var det en slitsom dag på jobben ,men jeg fikk da dog litt skryt da.. De fant ut at jeg ikke var så dum på jobben som det jeg har vært ellers.

Lenke til kommentar

OMG så dødt det var her da. :wow:

 

Jepp. hm... ka skal eg skrive? Eg vurderer å selge filserveren til en kompis som har lyst å gi en pc i gave til ungen til damen hans så hun kan drive så mye hun vil med den. Kor mye skal eg kreve? Det er en pc med Duron350mhz 32MB geforce2mx,IBM 20GB 7200rpm harddisk,100mbit nettverks kort, SB16 lydkort, med tastatur og skjerm som eg fikk av han. En 17". Eneste er at det kun er 32mb ram på den så han må kjøpe mer. Skal eg være snill og gi den til han for 600kr?

 

Ka syns dere?

Lenke til kommentar

Hallo, go kveld, godt nyttår osv...

 

Istad var jeg en liten tur nedom den lille fille klubben som heter Ulrik da. Der møtte jeg på han idioten som er "ute" etter meg, og som vil ha bråk hele tida. Denne gangen slang han meg i bakken da... 3 ganger ellerno, men jeg gadd ikke å ta han. Er sikker på at jeg kunne grusa han ned i bakken. Men hadde jeg gjort det, så hadde han fått andre folk til å komme etter meg, og jeg gidder ikke å ha noe bråk med de (idiotene som trur at panna er et verktøy noe ala hammeren). de får heller være dumme og tru de er kule, nå som de tørr å sloss mot noen som ikke gidder å vise motstand... Om 5 år så er livet demmes og mitt helt annet... de henger langs gatene mens jeg studerer... blir ikke mye damer på folk som disse ass.... Idioter sier jeg...

Lenke til kommentar

jeg gidder ikke å bruke energi på å banke dritten ut av slike tullinger! Hvem vil ha rrykte som bråke maker? Selv om de startet, så gadd jeg ikke å bråke der og da, så lenge de var mange flere enn meg... var bare meg og en kamerat... Hadde fyren i det minste tordt å (prøve) ta meg, så hadde det vhert greit (om han ikke hadde fått med seg flere etter jeg eventuelt hadde grisebanka han :D )

 

Men jeg er ikke typen som liker å bråke... Sorry Mac

Lenke til kommentar
Hallo, go kveld, godt nyttår osv...

 

Istad var jeg en liten tur nedom den lille fille klubben som heter Ulrik da. Der møtte jeg på han idioten som er "ute" etter meg, og som vil ha bråk hele tida. Denne gangen slang han meg i bakken da... 3 ganger ellerno, men jeg gadd ikke å ta han. Er sikker på at jeg kunne grusa han ned i bakken. Men hadde jeg gjort det, så hadde han fått andre folk til å komme etter meg, og jeg gidder ikke å ha noe bråk med de (idiotene som trur at panna er et verktøy noe ala hammeren). de får heller være dumme og tru de er kule, nå som de tørr å sloss mot noen som ikke gidder å vise motstand... Om 5 år så er livet demmes og mitt helt annet... de henger langs gatene mens jeg studerer... blir ikke mye damer på folk som disse ass.... Idioter sier jeg...

BRA FREDRIK!! Du fikk akkurat utrolig mye cred ifra min side..

SNakker om dette emnet på MSN med en person nå og kommer vell til og paste bare.

 

 

hvis noen ville ha slått til meg ville jeg ha spurt hvorfor dem gjorde det.. Ville ikke tatt igjen fordi jeg vet at vold ikke løser ting.. Var noen folk på GK som skulle banke meg fordi de trodde jeg tok spriten demmes.. De fikk ikke tak i meg da.

 

Det ville bare endt med at jeg ville ha samlet de jeg kjente og gått og hevnet meg på dem igjen

 

Christian (CFD) sier:

Dette minner meg utrolig mye om tankegangen til omtrent alle i nittedal.. Er ikke noe morsomt og komme hjem med vondt et sted på kroppen omtrent hver dag. Greit nok at jeg var en person som det var lett og ta..

 

Dette presset knekker deg etter en stund.. Er liksom ikke noen god grunn til og leve hvis man skal kaste det vekk på slike ting.. Men nok om den saken..

 

 

 

Så jeg sloss ikke.. Hvis folk er ute og sloss med meg så vil jeg bare vike unna.. Har ikke noe teknikk eller noe ,men jeg er rimelig sikker på at jeg kunne ha påført litt skade på en person,men jeg vil ikke komme i kontakt med politiet igjen..

 

3henlagte saker er ikke bra.. Ingen av dem var pga av slosskamp da.. Men uansett..

Lenke til kommentar

Enig Christian :)

 

Vold løser ingenting!

Alle kan gjøre skade på andre, og hevn hjelper hvertfall ikke!

Husker en på skolen min ble grisebanka av en gjeng... 8 stykker mot 1! 1 fyr alene ble banket, han risikerte å bli blind! Lå på sykehuset i flere uker, han gikk i 10. klasse... Klassekamerater av meg fikk politi beskyttelse og greier...

 

Kveldens strofe, "Make love, not war"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...