robB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Stroboskop er en sånn dings de har i diskotek, som gjør at ting ser ut som dårlig stop-motion. Skal bruke denne som blitz. Dei er kule! Gøy å danse i dem. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Ååååår... det ligger en seigemann bak pcen jeg ikke får takk i ! Skjønner ingenting av denne tråden, men jaja... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Gidd... (Hvis det er sånn skremmeting.) Det er ikke det. Har du ikke sett waldo før? Du suger. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Gidd... (Hvis det er sånn skremmeting.) Det er ikke det. Har du ikke sett waldo før? Det er en skremmeting. Dessuten er ikke Waldo der Såg han ikke hvertfall Endret 4. februar 2005 av robB Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Gidd... (Hvis det er sånn skremmeting.) Det er ikke det. Har du ikke sett waldo før? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Gidd... (Hvis det er sånn skremmeting.) Det er ikke det. Har du ikke sett waldo før? Du suger. Enig. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Alle hater meg hehehe *latterkrampe* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Alle hater meg hehehe *latterkrampe* *notere fuzzy en gang til i den lille, røde boken Første gang var etter alle dine MSN-spam-aksjoner. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Alle hater meg hehehe *latterkrampe* *notere fuzzy en gang til i den lille, røde boken Første gang var etter alle dine MSN-spam-aksjoner. Hahahhaha Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hvor skulle Goophy..? Edit: Nevermind, skiferie. Endret 4. februar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hvor skulle Goophy..? Ski i en uke ihvertfall. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 nei, da pakker jeg og drar på lan! just like: BRB! skal ha internet ja! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 gbabbitaha. Skal hente en gigger med ram og en hau med skruer og jumpere, så få satt opp den nye monstermaskinen min Så skal jeg sette opp anlegget til en kompis, og rævkjøre det med musikken min! Så blir det tøde pilsninge! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Heh. Stroboskopet var artig. 98kr, bare. Et annet morsomt bilde tatt med denne metoden. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 tøde pilsninge STFU. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Heh. Stroboskopet var artig. 98kr, bare. Et annet morsomt bilde tatt med denne metoden. http://www.rit.edu/~andpph/banana-1.jpg Hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 VÅR OPPFATTELSESEVNE Ifgøle en udnerøkslese ved Cmarbidge Uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkele boktsvanee er. Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd,retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan ftotsart lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev, men odret i sin hleeht. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 tøde pilsninge STFU. Mhm. Grimme ord. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *spise Toffifee og drikke cola * Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 *innstallere half life 2* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg